Al een tijdje geleden dat ik nog eens iets geplaatst heb, maar hopelijk kan deze engel jullie bekoren.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Within Temptation - Angel
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Within Temptation - Angel
Dank u voor het mooie commentaar, flashsplash!
En inderdaad een goed idee om de insnijding met het liquify filter te verzachten.
Zal ik misschien nog doen voor een update indien er nog reacties/opmerkingen binnenkomen.
Comment
-
Dank u, Dany.
Aangezien flashsplash nog niet geantwoord heeft: Liquify is een filter binnen Photoshop, waarmee je 'vervormingen' kan uitvoeren.
http://help.adobe.com/en_US/photosho...b64-75faa.html
Comment
-
-
Inderdaad een mooi plaatje al vind ik haar poepje raar uitspringen aan de bil. Of komt dit door de kousenband?Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.
Comment
-
Dank u, xafke en Dirk!
Het rare uitspringen zal inderdaad te maken hebben met de kouseband.
Comment
-
Sorry ben wat laat met de "uitvloeien " ofwel "Liquify" filter, maar Threesa heeft het reeds uitgelegd.
Hierbij een voor en na liquify correctie (hopelijk geen bezwaar, mocht het zo zijn laat het even weten).
Kan nog heel wat beter, maar dit is even vlug gedaan om het effect te laten zien.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Geen bezwaar hoor ;-) Maar het ziet er inderdaad al stukken beter uit zo
Comment
-
Comment