Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In the red *deel 2*
Collapse
X
-
-
-
Re: In the red *deel 2*
mooie opnames en leuk gebracht..maar.
800X600.
en 800X619 lijkt me tegen de regels..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooie opnames en leuk gebracht..maar.
800X600.
en 800X619 lijkt me tegen de regels..?
grt,bouk.
Ik dacht dat 800x600 hier toegelaten was ?! Heb het toch al heel mijn Belgium digital post periode niets anders gedaan...Respect Animals/Nature... and people
Believe in Mother Nature.!!
Huygens Peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Huygens Peter Bekijk berichtBedankt voor je reactie.
Ik dacht dat 800x600 hier toegelaten was ?! Heb het toch al heel mijn Belgium digital post periode niets anders gedaan...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht900 als je binnen de Kb's blijftRespect Animals/Nature... and people
Huygens Peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht900 als je binnen de Kb's blijft
Maar wel 1 (één) foto is SC . En dat zal het zijn wat Bouk , onze sympathieke BD cop(agent voor de NL-ers), wil zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk berichtMaar wel 1 (één) foto is SC . En dat zal het zijn wat Bouk , onze sympathieke BD cop(agent voor de NL-ers), wil zeggen.
maar ik kijk meestal naar de foto's
Onze BD Cop
is een goeie
blij dat hem terug is
zo is er toch nog een Mod ad rem aanwezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk berichtMaar wel 1 (één) foto is SC . En dat zal het zijn wat Bouk , onze sympathieke BD cop(agent voor de NL-ers), wil zeggen.Respect Animals/Nature... and people
Huygens Peter
Comment
Comment