Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Riding hood

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Red Riding hood



    Mvg

    Jeannot

  • #2
    Re: Red Riding hood

    ff te rood voormij... ikzelf had denk ik alleen voor jurk gekozen.

    en volgens mij staat foto behoorlijk scheef (zie bed?) lampjes hadden van mij wel evenveel ruimte tot bed mogen hebben
    en volgens mij heb je een vlekje op je lens. links naast haar hoofd
    Last edited by MrsNuke87; 20 oktober 2012, 18:00.

    Comment


    • #3
      Re: Red Riding hood

      Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
      ff te rood voormij... ikzelf had denk ik alleen voor jurk gekozen.

      en volgens mij staat foto behoorlijk scheef (zie bed?) lampjes hadden van mij wel evenveel ruimte tot bed mogen hebben
      en volgens mij heb je een vlekje op je lens. links naast haar hoofd
      "Horizon" en vlekje (goed gezien overigens) zijn makkelijk bij te werken. Ik persoonlijk vind de ruimte en het rode hier heel goed werken

      Comment


      • #4
        Re: Red Riding hood

        zet de poten van het bed "onderaan" op 1 lijn en je ziet dat het recht staat
        dat de bovenkant krom staat dat klopt ;-)

        Comment


        • #5
          Re: Red Riding hood

          dan had ik hem toch eerder recht gezet op hoofdbord. maargoed wie ben ik

          Comment


          • #6
            Re: Red Riding hood

            Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
            dan had ik hem toch eerder recht gezet op hoofdbord. maargoed wie ben ik
            Dan loopt het even goed scheef langs onder zenne
            alé ik ga verder naar Alladeen kijken Lol

            Comment


            • #7
              Re: Red Riding hood

              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Dan loopt het even goed scheef langs onder zenne
              alé ik ga verder naar Alladeen kijken Lol
              jup maar valt imo minder op als nu. nu lijkt het bed aan 1 kant door te zakken

              fijn avond ps is alladeen niet met 1 L?

              Comment


              • #8
                Re: Red Riding hood

                speciaal , vind het zeker iets hebben

                Comment


                • #9
                  Re: Red Riding hood

                  Ik vind die rode toning not bad, tis es iets anders heh. Als je niet probeerd dan kan je nooit winnen.
                  Jammer dat de timmerman een stuk in zijn voeten had, het staat zowat allemaal scheef LOL

                  Comment


                  • #10
                    Re: Red Riding hood

                    Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                    Ik vind die rode toning not bad, tis es iets anders heh. Als je niet probeerd dan kan je nooit winnen.
                    Jammer dat de timmerman een stuk in zijn voeten had, het staat zowat allemaal scheef LOL
                    Ik denk dat het scheef g""""kt is Lol hahahhahaa

                    @ Mrs Nuke het zou kunnen dat het 1 L was, The Dictator ;-)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Red Riding hood

                      ik vind het rood ook wel werken het is gedurfd en eens totaal iets anders:

                      Comment


                      • #12
                        Re: Red Riding hood

                        Leuk Jeannot, idd iets 'anders' en da's leuk. Ik ben al paar keer komen kijken. De entourage doet em het net niet helemaal bij mij, maar ik vind het licht op je model zo mooi, schoon Rembrandtje Voor mij dezelfde foto, maar heel symmetrisch, zonder de deur rechts en zonder dat zeteltje links, haar vingers nog wat meer symmetrisch en ja.. me like more than a lot. Voor mij eh. Heb je'r nog uit deze reeks?

                        @Mrs Nuke, moet wel wat lachen met je spellingsbagatel. Check even je eigen posts
                        Al doende leert men...

                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Red Riding hood

                          lijkt een documentair shot
                          My Website : http://www.ineedair.org
                          Music / Painting / Motion Graphics / Image
                          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Red Riding hood

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                            Leuk Jeannot, idd iets 'anders' en da's leuk. Ik ben al paar keer komen kijken. De entourage doet em het net niet helemaal bij mij, maar ik vind het licht op je model zo mooi, schoon Rembrandtje Voor mij dezelfde foto, maar heel symmetrisch, zonder de deur rechts en zonder dat zeteltje links, haar vingers nog wat meer symmetrisch en ja.. me like more than a lot. Voor mij eh. Heb je'r nog uit deze reeks?

                            @Mrs Nuke, moet wel wat lachen met je spellingsbagatel. Check even je eigen posts
                            Jup. Weet ik. Gelukkig zit er op de pad spellingcontrolle zodat er minder fouten in staan. Erg vervelend. Ik doe mijn best erop
                            Toevallig heb ik zelf laatst gezocht op die film. Vandaar dat ik het wist. En leuk als je dan ook eens iemand kan verbeteren ipv dat mensen dat altijd bij mij doen hahahah

                            Comment


                            • #15
                              Re: Red Riding hood

                              Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
                              Jup. Weet ik. Gelukkig zit er op de pad spellingcontrolle zodat er minder fouten in staan. Erg vervelend. Ik doe mijn best erop
                              Toevallig heb ik zelf laatst gezocht op film. Vandaar dat ik het wist.
                              Ooh, ben zeker dat bij mij ook soms wel boel tikfouten staan, so be it. Maar vond het toch wel grappig en 't moest er even uit. Ben blij dat je het ook 'met een lach' opneemt, want is ook zo bedoelt. Ik ken diene al(l)adeen niet. goeie film? (we wijken af, skuzie)
                              Al doende leert men...

                              Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X