Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nu eens iets voor alle dames... en voor sommige heren...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nu eens iets voor alle dames... en voor sommige heren...

Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Re: Nu eens iets voor alle dames... en voor sommige heren...

Shirt uit shirt uit

De kleuren zijn mooi rood bij blauw met zwart is goede combo (vind ik) maar van mij had de trui niet gehoeven. Hij is kreukelig bij arm en muts.. De schaduw op zijn borst vald net niet lekker vind ik.

Dus nog een keer zonder shirt

Comment

Rustig maar, rustig!!!

Die heb ik ook! Komt morgen wel eentje, zonder shirt!!

Ja, dat kreukelige van dat trainigsjasje had ik niet meteen aan gedacht. (man hè..., die zien dat minder snel)

Dus nog even geduld...

Greetz, Gé

Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
      Shirt uit shirt uit

De kleuren zijn mooi rood bij blauw met zwart is goede combo (vind ik) maar van mij had de trui niet gehoeven. Hij is kreukelig bij arm en muts.. De schaduw op zijn borst vald net niet lekker vind ik.

Dus nog een keer zonder shirt
      Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Comment

Zo een trui of shirt kan immers niet zonder kreukels en stoor mij hoegenaamd niet
        eveneens de schaduw & de hooglichten op de torso zijn naar mijn mening zeer mooi

Comment

BTW hoeft nu ook weer niet voor alle dames te zijn eh

De kreukels, zelf nooit strijkende, het stoort mij ook hoegenaamd niet. Mooi licht. Z'n broek had wat hoger mogen zitten ;p (of lager ).
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Technisch goed. Veel meer durf 'k nie zeggen

Comment

Working...
            X