Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nu eens iets voor alle dames... en voor sommige heren...
Collapse
X
-
Nu eens iets voor alle dames... en voor sommige heren...
Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoiresLabels: Geen
-
-
Re: Nu eens iets voor alle dames... en voor sommige heren...
Shirt uit shirt uit
De kleuren zijn mooi rood bij blauw met zwart is goede combo (vind ik) maar van mij had de trui niet gehoeven. Hij is kreukelig bij arm en muts.. De schaduw op zijn borst vald net niet lekker vind ik.
Dus nog een keer zonder shirt
-
Re: Nu eens iets voor alle dames... en voor sommige heren...
Rustig maar, rustig!!!
Die heb ik ook! Komt morgen wel eentje, zonder shirt!!
Ja, dat kreukelige van dat trainigsjasje had ik niet meteen aan gedacht. (man hè..., die zien dat minder snel)
Dus nog even geduld...
Greetz, Gé
Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk berichtShirt uit shirt uit
De kleuren zijn mooi rood bij blauw met zwart is goede combo (vind ik) maar van mij had de trui niet gehoeven. Hij is kreukelig bij arm en muts.. De schaduw op zijn borst vald net niet lekker vind ik.
Dus nog een keer zonder shirtCanon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires
Comment
-
-
Comment