Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aline

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aline

Nog eentje uit de loftshoot, deze keer het andere model, Aline.
    muah door Nathalie Cavini

www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Re: Aline

wat een klasse dame! een vraagje:waren de reflectie's in de foto de bedoeling? groeten.

Comment

Reflecties zijn van het raam. Die horen bij dit soort platen, maar met mate !
      Doch zijn er net iets te veel minpuntjes aan dit beeld. (toch voor jou kunnen Minne).

De "maar met mate", trop is soms te veel.
      Zo stoort de blauwe reflectie rechtsboven en trekt alle aandacht.
      Haar linkerhand is buiten proportie tov rest. (breedhoek)
      Puur qua compositie is het ook te eenvoudig. Er is niet nagedacht over een aandachtstrekker.
      Dit soort beelden moeten lifestyle ademen, maar het ademt jammer genoeg verkrampt door een veel te geforceerde pose en blik.

Toning vind ik wel ok.

Volgende keer beter, maar dit smaak ik iets minder Minne. (no hard feelings hopelijk)

Grz. Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Ik vind deze best ok, natuurlijk is alles vatbaar voor aanpassingen. Maar wat ik hier goed vind is de tegenstelling. Aan de ene kant heb je een model perfect verzorgt en onder volledige controle van de fotograaf (pose). Alles zoals het moet zijn , en daarnaast heb je de imperfectie van de reflecties en motief van het glas. Waarbij het gezicht mooi is vrijgehouden van reflectie effecten.

Groet
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

de hand viel mij meteen op. erg lang.
          en zit een viezigheidje op matras naast haar been

mooie dame.

Comment

blauwe reflectie en "viezigheidje" zijn direct weggewerkt,
            hand is jammer en viel me ook direct op
            voor de rest een leuke plaat

Comment

Ik vind die drie zwarte strepen wel knap, en die buxussen die haar een sjaaltje omdoen.
              Dacht ook eerst aan groothoek vertekening ivm met de hand, maar dit lijkt me voor de rest zeker geen groothoek opname. Waarschijnlijk kleine ruimte, er kort op, hand is het dichtst bij de camera en de mm's zeker minder dan 50.
              Je hebt hem wel mooi licht en contrastrijk gekregen.
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Dankjewel allemaal voor de reacties en tips.
                Vuiltje en die hoek rechtsboven ga ik zeker nog bijwerken!
                Wat diz hand betreft. Deze is gemaakt met een 50mm op een crop. Geen groothoek dus.
                Dit is een heel dun mode, vandaar de lange dunne handen. Maar het stoort me nu ook wel in deze pose.
                Lifestyle was niet echt de bedoeling. Eerder iets statisch popachtig.
                Ik was best tevreden over de reflecties, maar dat zal altijd een kwestie van smaak zijn. Ik begrijp goed dat niet iedereen het mooi vindt.
                www.minnev.be
                Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Als ik alle kleine minpuntjes weg denk ( wat hier boven verteld word) Vind ik jou foto toch wel mooi, net zoals de reflectie....
                  Dit word misschien soms nogal wel eens vergeten. De muah heeft haar werk goed gedaan! Make-up, Haar, enz.. zit in mijn ogen tip-top in orde
                  Respect Animals/Nature... and people
                  Believe in Mother Nature.!!
                  Huygens Peter

Comment

Working...
                  X