Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gewaagde uitsnede

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gewaagde uitsnede


  • #2
    Re: gewaagde uitsnede

    voor mij werkt het niet zo. vind dat de oogmake-up beter had gekunt vooral het linker oog juist omdat je zo close up zit. het randje van onderste lip vind ik jammer

    Comment


    • #3
      Re: gewaagde uitsnede

      Ik vind het een goede opname, met een mooie huid bewerking Het licht zit vrij vlak maar kan best bij deze. de contouren van het gelaat zijn nog goed zichtbaar. De catchlights kunnen misschien een klein beetje worden gedempt.
      Wat de MU betreft, en zoals MrsNuke reeds opmerkte kan je misschien best in PS een paar kleine aanpassingen doen. Alhoewel deze minimaal zijn.
      Dus ik vind het toch een goede opname.
      Gewaagd zou ik deze snede niet noemen, eerder vrij gewoon .
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: gewaagde uitsnede

        Het is een mooie scherpe opname, mooie belichting,mooie weergave van huid en ogen
        en toch spreekt de opname me niet echt aan, al is het een mooie meid, bij het bekijken van de opname
        is er geen Whaw - gevoel, de impact blijft uit.

        MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: gewaagde uitsnede

          voor mij werkt dit beeld wel
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: gewaagde uitsnede

            De make-up is echt niet goed gedaan, kan wel opgelost worden in PS.
            Ben toch benieuwd naar een ruimere foto hiervan met een blik in de camera.
            Vind het wel mooi, maar het afwezige stoort me een beetje
            www.minnev.be
            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

            Comment


            • #7
              Re: gewaagde uitsnede

              De crop is zeker gewaagd zoals je zelf al aangaf, maar ik vind het best kunnen.

              Comment


              • #8
                Re: gewaagde uitsnede

                Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                De crop is zeker gewaagd zoals je zelf al aangaf, maar ik vind het best kunnen.

                Xafke, kan je me even uitleggen waarom je dit een gewaagde crop vindt ?
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment


                • #9
                  Re: gewaagde uitsnede

                  Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                  Xafke, kan je me even uitleggen waarom je dit een gewaagde crop vindt ?
                  is dit een forum waar je zo snel mogelijk de mensen afbreekt? zelf vind ik dat je deze uitsnede niet constant ziet en dan kunnen jullie toch goed zien wat er vooral niet perfect aan is , ik kan er best tegen dat je de foto niet goed vind maar respecteer dan ook anderen hun mening en mssn vind ik de foto nu net mooi omdat ik niet alles perfect maak met trucjes en veranderingen in ps ik verwacht ook niet in de hof te staan maar zet hem op de forum omdat ik er toch achter sta!

                  Comment


                  • #10
                    Re: gewaagde uitsnede

                    Oorspronkelijk geplaatst door linda compagnie Bekijk bericht
                    is dit een forum waar je zo snel mogelijk de mensen afbreekt? zelf vind ik dat je deze uitsnede niet constant ziet en dan kunnen jullie toch goed zien wat er vooral niet perfect aan is , ik kan er best tegen dat je de foto niet goed vind maar respecteer dan ook anderen hun mening en mssn vind ik de foto nu net mooi omdat ik niet alles perfect maak met trucjes en veranderingen in ps ik verwacht ook niet in de hof te staan maar zet hem op de forum omdat ik er toch achter sta!
                    Das toch niet afbreken?
                    En je hebt nu toch ook al serieus wat bijgewerkt, dan kunnen die laatste paar puntjes om het af te maken heus ook wel
                    Relativeren en men zal leren, das de leuze van BD
                    www.minnev.be
                    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                    Comment


                    • #11
                      Re: gewaagde uitsnede

                      Dit is voor de fotograaf een mooie opname die het model met de make-up laat zien zoals fotograaf en model ze wilde fotograferen.
                      Foto is scherp waar hij scherp moet zijn, goed van kleur en de lichtjes in de ogen waren er waarom dat dan in PS verwijderen en in PS andere oogmake-up maken.
                      Al de opmerkingen en goede raad die er gegeven is zegt alleen maar dat MinneV een ander beeld zou maken van het zelfde model maar of dat beter zou zijn???
                      Voor mij is het mooi werk van model en fotograaf.

                      Comment


                      • #12
                        Re: gewaagde uitsnede

                        Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                        Das toch niet afbreken?
                        En je hebt nu toch ook al serieus wat bijgewerkt, dan kunnen die laatste paar puntjes om het af te maken heus ook wel
                        Relativeren en men zal leren, das de leuze van BD
                        Het is zeker niet omdat ik niet kan relativeren ,ik heb de foto gekropt en er kleur uitgehaald veel meer van ps ken ik niet daar moet ik nog veel in leren ,maar make up bijwerken en de foto veranderen is mijn ding niet ik heb hier uitgeleerd dat ik de make up nog kritischer moet bekijken en aanbrengen , ik vind het zelfs jammer dat een foto tegenwoordig constant moet bewerkt worden tot de perfectie , wat ik enkel wil zeggen is dat ik andere meningen respecteer maar dan niet ga vragen om hun mening te verantwoorden , groeten

                        Comment


                        • #13
                          Re: gewaagde uitsnede

                          Oorspronkelijk geplaatst door linda compagnie Bekijk bericht
                          is dit een forum waar je zo snel mogelijk de mensen afbreekt? zelf vind ik dat je deze uitsnede niet constant ziet en dan kunnen jullie toch goed zien wat er vooral niet perfect aan is , ik kan er best tegen dat je de foto niet goed vind maar respecteer dan ook anderen hun mening en mssn vind ik de foto nu net mooi omdat ik niet alles perfect maak met trucjes en veranderingen in ps ik verwacht ook niet in de hof te staan maar zet hem op de forum omdat ik er toch achter sta!
                          Nee helemaal niet Linda, ik leer graag bij. En de vraag waarom dat iemand dit een gewaagde uitsnede vindt is interessant.
                          Dat is de bedoeling van dit forum...
                          Heeft niets te maken met afkraken.... lees maar eens mijn eerste commentaar.....

                          Groet
                          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                          Comment

                          Working...
                          X