Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- The Birdcage -

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• - The Birdcage -

---

Re: - The Birdcage -

Nog geen reactie op dit mooi concept??
    Knap werk Dan

Comment

Ik snap de bedoeling niet. Moet ik er symboliek achter zoeken of is het gewoon spielerei?

Comment

Dit vind ik toch echt één van je mindere foto's, sorry
        De halo rond haar hoofd, het bizarre shopwerk op de achtergrond, de niet echt flatterende styling en dan al die attributen die bij elkaar geraapt zijn...
        Ik snap er ook niks van en blijf er ook niet naar kijken om het te kunnen snappen.
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Ik vind dit best een te gekke opname Dan Het moeten niet altijd mooie modelletjes zijn met opgepoeste plaatjes. Dit kan best voor mij. Is terug eens wat anders, voor mij moet niet alles een betekenis hebben, het feit alleen dat mensen er naar kijken en een betekenis trachten te vinden (deed ik ook trouwens) is reeds een groot deel van het succes van de foto. Doet me denken aan de sureallist Magritte Rene.
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
            Ik snap de bedoeling niet. Moet ik er symboliek achter zoeken of is het gewoon spielerei?
            De Hel van het Paradijs! Ik zie hier vanalles in en maak vele links met de verschillende elementen, die in mijn ogen dus niet 'bij elkaar geraapt' zijn, maar ga dat hier nu ook niet per se uit te doeken doen, uit angst om zelf voor gek versleten te worden.
            Tja....tis geen plaatje voor in de 'boekskes', he.
            My Website : http://www.ineedair.org
            Music / Painting / Motion Graphics / Image
            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

De Hel van het Paradijs! Ik zie hier vanalles in en maak vele links met de verschillende elementen, die in mijn ogen dus niet 'bij elkaar geraapt' zijn, maar ga dat hier nu ook niet per se uit te doeken doen, uit angst om zelf voor gek versleten te worden.
              Tja....tis geen plaatje voor in de 'boekskes', he.
              Met je comment ga ik zeker mee Ineedair, alsook met die van flashsplash.

Dat je bang bent om voor gek versleten te worden, dat begrijp ik, zo was ik vroeger ook...

Maar daar ben ik ondertussen al lang overgestapt.

Is dit een perfecte plaat?...zeker niet...

Is dit een top model ?...zeker niet...

Is de styling up to date?...nee ook niet, maar moet dit allemaal ? (hé Minne)

Ieder maakt er dus van wat hij wil, het model en ikzelf hebben er alleszins veel plezier aan beleefd,

op zich alleen vind ik dat al goed ! Niet al mijn shoots zijn zo gek, en...zelfs de kat en het konijn hadden er leute in !

Bedankt ! Daniel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                Is de styling up to date?...nee ook niet, maar moet dit allemaal ? (hé Minne)
                Ik zeg niet dat het niet leuk was, ik zie alleen de foto he.
                En die vind ik niet goed.
                Ik zei ook niet dat de styling niet up to date was, maar niet flatterend.
                Maar alé, als gij der content van zijt, is da heel plezant voor u
                www.minnev.be
                Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                  Dit is geen kritiek hoor, gewoon een vraag.

Comment

Het leven zoals het niet is. Knap. Heel knap. Ik wou dat me meer mensen met
                    zoiets verrasten.

Comment

als je meer de illustratieve kant op denkt is ie erg leuk, daar klopt ook vanalles vaak niet helemaal

Comment

Working...
                      X