Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
persoonlijk vind ik nochtans niet dat de voorgenoemde elementen vloeken... de ring... die had er inderdaad misschien afgemogen, maar nagels en blauwe makeup versterken voor mij het effect van de blauwe rook en de blauwe ogen.
Mij storen de nagels toch ook enorm.
Concept is al te vaak uitgevoerd om mij nog te kunnen boeien en heb er al betere versies van gezien.
Zeker niet slecht maar ,voor mij, zeker niet top.
Ik vind deze opname best goed, scherpte , kleuren , uitdrukking zit allemaal OK. Wat ik me wel afvraag als het niet beter was geweest zonder de hand, nu komt die zowat uit het niet opzetten en trekt extra de aandacht vanwege de lichtere kleur. Misschien hem wat donkerder maken. Rook kon misschien ook ietsje minder, vooral rond de neus. Kan me niet van de indruk ontdoen dat ze stoom blaast . Maar je moet het maar doen , dus goed werk.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Ik vind deze opname best goed, scherpte , kleuren , uitdrukking zit allemaal OK. Wat ik me wel afvraag als het niet beter was geweest zonder de hand, nu komt die zowat uit het niet opzetten en trekt extra de aandacht vanwege de lichtere kleur. Misschien hem wat donkerder maken. Rook kon misschien ook ietsje minder, vooral rond de neus. Kan me niet van de indruk ontdoen dat ze stoom blaast . Maar je moet het maar doen , dus goed werk.
en wat ook opvalt zeer weinig schaduw van de hand
zoals je zegt, goed werk
Haha... ik volg ongeveer in alles wat je schrijft... dat stoom blazen stoort me ook enorm... vind het vreemd dat daar niet eerder reactie is opgekomen... ik heb het proberen weg te photoshoppen, maar ik maakte het alleen maar erger Hand donkerder maken kan ik ook inkomen... hier is ze al iets donkerder gemaakt, maar ze blijft inderdaad misschien nog iets teveel aandacht vragen.
Mij storen de nagels toch ook enorm.
Concept is al te vaak uitgevoerd om mij nog te kunnen boeien en heb er al betere versies van gezien.
Zeker niet slecht maar ,voor mij, zeker niet top.
hehe... 't mag geen excuus zijn... dat weet ik... maar de omstandigheden waren moeilijk... miezerig koud buiten... spinnen in het zwembad, waar het model een panische angst voor had...
maar ben zelf nog wel content met het resultaat
[QUOTE=top;3686860]Eentje uit dezelfde sessie... zonder de storende elementen
Ook een goede
En tof dat je de omgeving in de vorige foto hebt laten zien, het is niet altijd makkelijk en je foto van de tent/spa maakt dat wel duidelijk. Zoals ik zei he, commentaar geven is makkelijk van achter de Mac ....de opnames moet je maar doen... En jij deed het top top..
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment