De mooie Dilan, muah door Nathalie Cavini, gestyled door mezelf
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Misses D.
Collapse
X
-
Misses D.
www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8Labels: Geen
-
-
Re: Misses D.
Is een mooie plaat, doet me wat aan reclame denken. Maar ik heb drie kleine opmerkingen op deze plaat.
1- De linkerhand was misschien beter als ze geen vuist maakte, maar misschien was het wel de bedoeling als accent op de stoere polsband ?
2- De auto onder het boompje, een paar sec.. wachten of nu even PS'n.. ik vind deze nu een element die eerder stoort in de plaat, ofwel voor de boom of geen zou ik denken.
3- Voor mij mag er iets van de plaat boven, omdat de achtergrond toch vrij druk is, waardoor de plaat wat meer rust krijgt.
Maar algemeen knap werk.Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Knap beeld, zéér mooie foto .
Persoonlijk had ik de verticale perspectiefvertekening wel gecorrigeerd.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Thanks voor de comments
De auto volg ik, maar dit is antwerpen centrum, was al heel blij dat er maar één auto voorbij reed
PS-en lukte me niet goed met die boom helaas...
Wat de houding betreft, goh, ik stuur normaal extreem veel en heb haar hier gewoon heel natuurlijk laten staan, hoe ze zelf wou en wat ontspannen aanvoelde en vond dat net leuk hier, niks is geforceerd.
Maar snap volledig dat die niet perfect is (arm wat dichterbij had het me wel gemakkelijker gemaakt om wat minder achtergrond in beeld te brengen).
Ben vooral heel blij met de comment van Greyhorse, ik vond namelijk ook dat dit voor mijzelf een hele toffe wending was, minder gedoe in de foto zelf, meer voorbereidend werk.www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Is de straat van de loft in Antwerpen. Daar kan je een beeld maken zonder auto hoor Minne.
Nu ja, hij staat er op en persoonlijk heb ik daar niet veel problemen mee.
Het is een "streetshot" en dat hoeft niet persé 100% clean te zijn.
Wat betreft de bovenkant vind ik die te veel aandacht wegnemen. Mag gerust een stukje af.
Houding vind ik zeker niet slecht, maar nu heb je inderdaad een optisch probleem tussen de uitgestoken hand (arm) en de boom achterin.
Grz. Peter
Comment
-
-
Vind hem niet zo goed. Vooral door het pov denk ik...als je van lager had genomen, dan had je niet zoveel bovenkant van de foto....waarvan de belichting op het randje is. Erover eigenlijk. Wat pete zegt over de boom is ook wel waar...het kan aan mij liggen, maar ik zie een grote kerstboom die nog snel de straat wil oversteken, maar die gaat aangereden worden door die auto.My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtIs de straat van de loft in Antwerpen. Daar kan je een beeld maken zonder auto hoor Minne.
Nuja, een achtergrond stoort mij zelden of nooit, zeker niet als die een beetje over of onderbelicht is (onderbelicht doen ze zo vaak dmv flitsen, waarom overbelicht dan niet?)
Dit was een inimini balkonnetje, dus pov veranderen zou heel moeilijk zijn
Wil dat ook helemaal niet veranderen, dan stond de lucht er nog meer op, en die zou helemaal uitgebrand zijnwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtDit was een inimini balkonnetje, dus pov veranderen zou heel moeilijk zijn
Wil dat ook helemaal niet veranderen, dan stond de lucht er nog meer op, en die zou helemaal uitgebrand zijnMy Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtGe zout verschieten
Nuja, een achtergrond stoort mij zelden of nooit, zeker niet als die een beetje over of onderbelicht is (onderbelicht doen ze zo vaak dmv flitsen, waarom overbelicht dan niet?)
Dit was een inimini balkonnetje, dus pov veranderen zou heel moeilijk zijn
Wil dat ook helemaal niet veranderen, dan stond de lucht er nog meer op, en die zou helemaal uitgebrand zijn
Vind uitgebrande achtergronden perfect, gebruik ik zelf heel vaak (dat weet je maar al te goed). Klanten houden daar trouwens van.
Maar door een stukje bovenaan weg te doen zit je beeld beter in elkaar en krijg je meer feeling in je beeld.
Het is gewoon mijn gedacht hé Minne... Blijft een mooie plaat hé. (maar ik zou het toch eens proberen )
Grz. Peter
Comment
-
Ahnee, de rest was niet meer op u van toepassing, maar op de comment erna, sorry
Stukje vanboven af zou idd kunnen, maar das deels BD hoor, heb dat altijd, door het scrollen zie je de foto meestal met vanboven een stuk af en ineens lijkt dat leuk
Nu, ik ben een autist, ik heb 3:4 nodig, dus dan kan ik vanboven niks afdoen wil ik haar hand nog een beetje ruimte geven ^^www.minnev.be
Comment
-
-
Prachtige plaat voor mij. Natuurlijk kan er altijd vanalles beter... Voor mij stoort alleen de zeer onrustige DOF. Ligt natuurlijk aan de kwaliteit van de lens, in de exif zie ik een 17-50mm maar die kan ik nergens terugvinden...Last edited by Henk47; 10 oktober 2012, 23:16.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtPrachtige plaat voor mij. Natuurlijk kan er altijd vanalles beter... Voor mij stoort alleen de zeer onrustige DOF. Ligt natuurlijk aan de kwaliteit van de lens, in de exif zie ik een 17-50mm maar die kan ik nergens terugvinden...
Denk dat de kwaliteit wel ok is, maar gewoon heel erg weinig millimeters, met wat meer was de dof een pak rustiger geweest, maar dar had ik geen plaats voor helaas.www.minnev.be
Comment
Comment