Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste
Re: Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste
Ik denk da ge ne surface blur gebruikt hebt jeannot!!
Nee, serieus, coole plaat
Misschien vanboven wat meer ruimte en vanonder wat af, maar das vatbaar voor discussie natuurlijk.
Ik hoop dat dit uiterlijke niet je innerlijke aard weergeeft of ik durf niet meer tegen je te klappen en durf je al zeker niet in het echt tegen te komen
Ik hoop dat dit uiterlijke niet je innerlijke aard weergeeft of ik durf niet meer tegen je te klappen en durf je al zeker niet in het echt tegen te komen
Voor de rest, vette plaat.
Maar nee Nena, het is mijn Method acting die het hier doet normaal loop ik er erger bij Lol
Die mondhoeken voorspellen niet veel goeds.... dan die blik erbij, zonder entourage/acquisites is de bedoeling al duidelijk. Voorlopig wegblijven uit de omgeving van Sint Truiden mannen!
Comment