Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zou bij zo'n broek noooooit voor zo'n pose gaan, je moet maar eens kijken naar ads waar zo'n harembroek gedragen wordt, zal je ze nooit zo zien staan hoor
Contrast vind ik wel mooi.
Ik heb de broek niet ontworpen, enkel de foto Hoewel ik de broek zelf wel vool vind...
En de open benen: Is om het 'baggy aspect van de broek te benadrukken, en een wat ruiger effect. Benen meer toe, en de broek komt 'te groot' over ...
krijg je toch volgens mij juist meer het baggy aspect te zien.
Dat denk ik ook, nu is het meer van 'ik kan mijn benen niet verder uit elkaar zetten, want mijn broek hangt te laag'.
Broek staat strak nu, is niet de bedoeling bij zo'n broek volgens mij
Als je een harembroek draagt als een skinniebroek wordt het hoog tijd om te gaan lijnen.
Als je een skinniebroek draagt als een harembroek wordt het hoog tijd om eens wat te gaan eten.
Die broeken vind ik buitengewoon afschuwelijk ontwerp. Maja das weer een hype voor ff en dan lachen we er nog es mee volgend jaar.
Dat terzijde geweest zijnde....
Comment