Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleurrijke bruidsreportage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kleurrijke bruidsreportage




    alvast bedankt voor het kijken en jullie comments.
    Last edited by corrine; 25 september 2012, 11:47.

  • #2
    Re: Kleurrijke bruidsreportage

    In showcase mag je slechts 1 foto plaatsen...
    Dus ofwel 2 verwijderen ofwel ze verplaatsen naar fotobeoordeling.

    Nr 3 zou ik sowieso weg doen. Die vreselijke kleuren is echt horror wat mij betreft.

    Mvg. Peter
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

    Comment


    • #3
      Re: Kleurrijke bruidsreportage

      sorry....er zijn er 2 verwijderd.

      Comment


      • #4
        Re: Kleurrijke bruidsreportage

        vind de lokatie/omgeving wat te druk.
        pose is OK.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Kleurrijke bruidsreportage

          van degene die er nu staat ( de andere heb ik niet gezien) vind ik de kleuren ook niks, toch zeker niet voor een huwelijk...
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • #6
            Re: Kleurrijke bruidsreportage

            Kleuren doen me eerder denken aan een scheiding dan aan een pas getrouwdkoppel.
            Mijn ogen worden ook continue naar de achterkant van haar kleed getrokken, het komt mij te fel uit tegenover derest van het plaatje.

            Grtz david

            Comment


            • #7
              Re: Kleurrijke bruidsreportage

              die relatie is zo zuur dat de kleur uit hun fotos trekt
              grapje hoor

              ik vind het gewoon een beetje druk

              Comment


              • #8
                Re: Kleurrijke bruidsreportage

                Reacties i.v.m. de kleuren en drukte van de scene moet ik bijtreden.

                Wat mij vooral ook stoort is de afwezigheid van affectie. Het is net of ze staan er tegen hun zin op, en ze kijken allebei in een andere richting alsof ze ieder hun eigen weg willen gaan.

                Comment


                • #9
                  Re: Kleurrijke bruidsreportage

                  De drukte kan ik wel volgen.
                  Maar de afwezigheid van affectie in deze foto en de toning vind ik net bij elkaar passen.
                  Zo krijg je een heel gestyleerde foto. Zo'n advertentie met wat hip/street in en wat glamour, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben alvast fan!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kleurrijke bruidsreportage

                    Voorgaande commentaren ivm kleuren volg ik langs geen kanten: ja, het is wat duister maar da's een kwestie van smaak. Ik zie vooral een goede poging om het koppel op te lichten tov achtergrond (ipv een standaard frontaal platgeflitst boeltje). Vooral de schaduwen zijn allround nogal (te) duister. Het komt wat geposeerd over maar dat is op zich niet per se zo erg... het is iets meer gestileerd. Weliswaar was de statische man beter geplaatst aan de buitenkant van de compositie terwijl de sleep van de bruid naar de binnenkant vloeide (ipv van naar de buitenzijde). Vermoedelijk kon pp wat beter, minder hard, uitgevoerd worden. Dergelijke uitvoering neigt meer naar bruidskledij/fashion, dan een gezellge trouwpartij...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kleurrijke bruidsreportage

                      Je oog gaat altijd naar het lichtste punt in de foto en dat is haar sluier.
                      Dus je oog zit op de foute plaats en daarmee is de belichting ook fout.
                      De kleuren zijn niet flatterend en eerder iets voor een blockbuster film.
                      Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kleurrijke bruidsreportage

                        je noemt het wel een kleurrijke reportage, maar ook ik kan die kleuren niet (mooi) vinden helaas.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                        Comment

                        Working...
                        X