Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Foto van twee weken geleden.
Toen was onze dochter net een weekje oud.
update voor Nena
Is dit wat of niet?
groeten Pieter
Last edited by pieter d'hoop; 24 september 2012, 17:37.
canon eos 1d IV, can eos 40d, canon ef 24-70 L USM, canon ef 17-40 L USM, canon 50mm f1.8, canon ef 70-200 F4 L USM, falcon 8mm fisheye, speedlite 580 ex II, speedlite 430 ex ...
Bouk zal deze heel mooi vinden (inside joke, sorry, maar kon het niet laten).
Ik vind haar ook mooi hoor. Proficiat trouwens met deze flinke dochter !!
2 puntjes die me direct opvielen : aan haar zitvlak komt een ieniemienie hiel uit en aan haar oortje een stukje arm wat een beetje een raar zicht geeft.
Ik heb de foto nog van een iets ander standpunt. Mag ik deze nog in deze topic zetten?
Ik begrijp wel wat je wil zeggen. Ik had er nog niet op gelet, maar eens je er zo naar kijkt valt het wel op.
Bedankt voor de tips.
canon eos 1d IV, can eos 40d, canon ef 24-70 L USM, canon ef 17-40 L USM, canon 50mm f1.8, canon ef 70-200 F4 L USM, falcon 8mm fisheye, speedlite 580 ex II, speedlite 430 ex ...
Comment