Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hold on to yourself

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hold on to yourself

Nog eentje van de shoot met Kelly.
    Benieuwd wat jullie er van vinden...

MUA: Nastia
    Model: Kelly
    Last edited by The Windowlicker; 19 september 2012, 16:13.
    Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Re: Hold on to yourself

Ik vind het nogal een rare pose, alsof ze tegen iets leunt wat er niet is.

Ik weet niet wat de precies betekenis is van de expressie van het gezicht maar het komt mij nogal "holbewoner", zelfs iets te mannelijk over. Wat ik persoonlijk niet echt vind passen bij dit type foto.

Comment

Getuite lippen in niet zo mijn ding.. Er is ook duidelijk te zien dat de lippenstift boven de lippen zit.
      D
      Huid had ook nog wel wat aandacht mogen hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
        Getuite lippen in niet zo mijn ding.. Er is ook duidelijk te zien dat de lippenstift boven de lippen zit.
        D
        Huid had ook nog wel wat aandacht mogen hebben.
        Dat van die lippen kan ik toch niet zien hoor??

En op welke manier moet de huid meer aandacht krijgen?
        Want dan wordt er al snel gezegd "teveel geshopt barbie gehalte"

Comment

het lijkt (in mijn ogen) dat de lippen groter zijn gemaakt met lippenstift als dat ze orgineel zijn. ik lijk dat vooral op bovenlip te zien en in de mondhoek(onderlip).

de zebrastreepjes op haar benen hadden wel wat aandacht mogen krijgen (vind ik) en bij haar mond wang.. maargoed dat zeg ik dat is wat ik vind.. vind het nu allemaal net niets.. net niet af.. vind dat je bij dit soort fotografie wel wat verder mag gaan in bewerking.. maar is altijd weer de kunst en niet te overdone te doen... middenweg zoeken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
            het lijkt (in mijn ogen) dat de lippen groter zijn gemaakt met lippenstift als dat ze orgineel zijn. ik lijk dat vooral op bovenlip te zien en in de mondhoek(onderlip).

de zebrastreepjes op haar benen hadden wel wat aandacht mogen krijgen (vind ik) en bij haar mond wang.. maargoed dat zeg ik dat is wat ik vind.. vind het nu allemaal net niets.. net niet af.. vind dat je bij dit soort fotografie wel wat verder mag gaan in bewerking.. maar is altijd weer de kunst en niet te overdone te doen... middenweg zoeken
            Bedankt voor je feedback.
            De streepjes volg ik. Op het origineel zijn ze amper zichtbaar, lijkt me dat het verkleinen ze precies meer in de verf heeft gezet.
            De lippenstift zie/begrijp ik niet wat je bedoelt, maar dat kan evengoed aan mij liggen
            Een update volgt in ieder geval...
            Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk bericht
              De lippenstift zie/begrijp ik niet wat je bedoelt, maar dat kan evengoed aan mij liggen
              Je ziet duidelijk de reflectie van de echte contouren van haar bovenlip a.d.h.v. het witte streepje. Daar is de weerkaatsing van het licht het hardst. Boven dit witte lijntje zijn 2 halve bolletjes geschilderd om de "ideale lip" te creëren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohanVonC Bekijk bericht
                Je ziet duidelijk de reflectie van de echte contouren van haar bovenlip a.d.h.v. het witte streepje. Daar is de weerkaatsing van het licht het hardst. Boven dit witte lijntje zijn 2 halve bolletjes geschilderd om de "ideale lip" te creëren.

dat bedoelde ik ook kwam alleen niet zo goed op juiste woorden

Comment

heb verschillende foto's van je bekeken en die ogen allemaal zo oranje? Is dit een bewuste keuze of staat je scherm niet ideaal afgesteld?
                  Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ik heb voorkeur voor natuurlijke weergave van de huid, zoals hier. Maar het gezicht had toch wel wat bewerkt kunnen worden, zodat de huid wat gaver wordt. Ik vind de foto trouwens beter dan zou blijken uit de verschillende reacties.
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

Comment

Working...
                    X