Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cin
Collapse
X
-
Cin
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Cin
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtHenk, de ogen die poppen er zo uit met een model waar wat inzit.
Ik heb de indruk dat belichting wat hoog zit samen met het wit van de ogen... Maar kan ook aan mijn ipad liggen. zal straks thuis nog eens kijken.
groetens, bedankt, HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
beetje te grote schaduw onder de neus.
anders wel een mooie.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk berichtVoor mij had het wel iets meer dekking mogen hebben,tussen de lokken boven het oog is wel erg licht geworden
Comment
-
-
Dit kan jij beter Henk...veel te hard geflitst en vind de ogen ook niet prettig bewerkt (te onnatuurlijk wit en te fel blauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtDit kan jij beter Henk...veel te hard geflitst en vind de ogen ook niet prettig bewerkt (te onnatuurlijk wit en te fel blauw)
Bewust overbelicht met grid op één lamp, waardoor dit effect moest ontstaan. Kun je mooi vinden of niet, het was de bedoeling, en dient dan m.i. buiten discussie te staan.
Toch bedankt, je reageert hie r tenminste op.
groeten, HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk berichtHmm, niet echt mijn ding, sorry.
Licht zit niet lekker.
groeten, HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht........ Kun je mooi vinden of niet, het was de bedoeling, en dient dan m.i. buiten discussie te staan.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtKun je mooi vinden of niet, het was de bedoeling, en dient dan m.i. buiten discussie te staan.
'het was de bedoeling om een overbelichte, dichtgelopen, scheve, onscherpe overbewerkte foto te maken, dus mag je daar niks over zeggen'
Moeten de foto's vanaf nu dan zo verdedigd worden?
Boeh.
Licht zit gewoon niet goed, je kan toch ook gewoon een deftige foto met hard licht maken? Of is niet overbelicht niet artistiek genoeg?www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtGoed lezen, zie mijn eerste reactie. Dat had ik weliswaar bij de foto moeten vermelden, sorry (ook ik lees dikwijls andere reacties niet...)
Bewust overbelicht met grid op één lamp, waardoor dit effect moest ontstaan. Kun je mooi vinden of niet, het was de bedoeling, en dient dan m.i. buiten discussie te staan.
Toch bedankt, je reageert hie r tenminste op.
groeten, Henk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtBuiten discussie
'het was de bedoeling om een overbelichte, dichtgelopen, scheve, onscherpe overbewerkte foto te maken, dus mag je daar niks over zeggen'
Moeten de foto's vanaf nu dan zo verdedigd worden?
Boeh.
Licht zit gewoon niet goed, je kan toch ook gewoon een deftige foto met hard licht maken? Of is niet overbelicht niet artistiek genoeg?
Comment
-
Mag ik het daar dan ook niet mee eens zijn ? Ik vind het namelijk wel erg mooi.
Die zware schaduw onder de neus en in de nek, en het lichte op de kin en het voorhoofd. Ik vind het een erg aantrekkelijk portret.
Niet overbewerkt zoals soms, aardig naturel, behlave misschien de ogen. Daarin volg ik de commentaren, en dan vooral voor het rechteroog.
Dat is me een beetje te fel platgeslagen, of zo.
Het licht kon een beetje zachter, maar dat hoeft niet meteen voor mij.
Edit: Had niet gezien dat ik in Showcase zat. Het is niet mijn gewoonte om hier te reageren, dus neem mijn mening maar met een korrel zout.
Maar het blijft wel mijn mening
Comment
Comment