Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jacoline (natuurlijk rood)
Collapse
X
-
-
Re: Jacoline (natuurlijk rood)
Mooie meid!
Vind het persoonlijk wel jammer dat je niet echt consequent bent in je reeks.
De ene heeft MU op, de andere niet.
Je mist hier bvb die superlichte wimpers die zo typisch zijn bij roodharigen.
Als je hem ooit ergens als reeks wilt tonen gaat dit wel storen denk ik.www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtMooie meid!
Vind het persoonlijk wel jammer dat je niet echt consequent bent in je reeks.
De ene heeft MU op, de andere niet.
Je mist hier bvb die superlichte wimpers die zo typisch zijn bij roodharigen.
Als je hem ooit ergens als reeks wilt tonen gaat dit wel storen denk ik.
Je hebt een punt. In principe vraag ik om naturel. dwz geen visagie en MU. Ik wil de mensen vrij puur op de foto. maar laat ze wel in hun waarde. Als de mensen zich graag toch een tikkie opmaken heb ik daar begrip voor. Dat is mijn consessie en soms vind ik het wel jammer, het zij zo.
Qua wimpers: ik heb inmiddels toch wel wat roodharigen tegen gekomen, maar hoewel eeen aantal kenmerken gemeen zijn of lijken komt je toch echt vanalles tegen (van hele bruine huid (hollandse meid, echt waar) tot pure knalrode wimpers, maar niet vaak knalzwart idd)
Comment
-
knap portret, ppp. In holland hebben ze een dag waarop duizenden roodharige meisjes in een wit kleedje verzamelen.My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
-
Mooi maar niet bijzonder. Ik bedoel eigenlijk beetje stijfjes zonder expressie, het beeld zal me niet bij blijven. Sorry...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment