Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parodie op MM en het klooster

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Parodie op MM en het klooster

Mooie foto Licht, model, concept .... Maar de link naar het gedoe met MM zie of voel ik niet direct. Temeer dit een mooi weelderig model is en tevens heeft de foto wat glamour. Niet het ellendige bestaan van een zwaar zieke en totaal door haar gestoorde man gemanipuleerde vrouw die Godweet waar thuis hoort

Comment

Zie de link ook niet, maar het is daarom zeker geen slechte foto. Mooi.
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

@Nena, Arousal, Walter...Ik ben niet zo goed in verhalen, maar ga het toch even proberen uitleggen voor wat het waard is
        Een oude deur (klooster), met daarop liggend een naakt model in een wat wulpse maar tevens kruishouding als teken van tegenstelling tussen de seksistische MM en de nu verworven huisvesting , een plaats van het kruis en kuisheid. De paternoster omheen het zondige lichaam met een kruis dat het kruis beschermd voor verder vergrijpen.... Ja , het model is wel wat te mooi...maar had geen lelijk mens zoals MM.
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

titel is niet zo belangrijk, 't is de foto dat telt.
          En 'k vind 'm goed..

Comment

Knap geheel.
            Ik kan mij 99% vinden in uw uitleg.
            Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
              Prachtige foto - hoeft absoluut geen uitleg.
              Link naar M.M. lijkt mij er zelfs gratuit bij gesleurd
              Troost je , je bent niet de enige die deze trieste situatie ge(mis)bruikt.
              Helemaal mijn idee :waarom toch dat goedkoop bijsleuren van dingen die er niks mee te maken hebben ?
              Je hebt een heel goeie foto en verknalt hem met je gezwam, spijtig...
              Groeten Dirk
              Website : http://www.gakrid.be

Comment

Je hebt een heel goeie foto en verknalt hem met je gezwam, spijtig...
                Dit kan ik alleen maar bijtreden...door er een over ge-médiatiseert evenement bij te sleuren, en dat er niets mee te maken heeft,

zit je nu in een heel goedkoop overkomende, en klasseloze situatie...en als de tijd er over gaat gaan, kan dit alleen maar verslechteren...

Just my point of view....

Grtz, D.

Comment

@ Fotodan, Walter en gakrid, Ja zeg mannen, wat een geleuter over de titel en de uitleg. De essentie is de foto of niet ?
                  Gezwam ? Ik heb gewoon een antwoord gegeven op wat ik erin zie en wat mijn intenties waren...Moeten jullie daar zo zwaar aan tillen ?
                  Leg met dat eens uit AUB. Of is er wat anders dat jullie dwars zit ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                    @ Fotodan, Walter en gakrid, Ja zeg mannen, wat een geleuter over de titel en de uitleg. De essentie is de foto of niet ?
                    Gezwam ? Ik heb gewoon een antwoord gegeven op wat ik erin zie en wat mijn intenties waren...Moeten jullie daar zo zwaar aan tillen ?
                    Leg met dat eens uit AUB. Of is er wat anders dat jullie dwars zit ?
                    Door je titel zorg je dat het hele topic enkel hier om draait.
                    Had nu iemand gevraagd 'wat is het verhaal erachter?' en jij erop gereageerd, gaf ik je gelijk, maar nu verschuif je zelf de aandacht van de foto naar het verhaal.
                    Zonder het gezever errond en met een andere titel was dit wss een uitsluitend positief topic geworden, want het is een coole plaat
                    www.minnev.be
                    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Over titels en teksten struikelen ze hier toch graag hé hahahahaa
                      Ik denk dat Maandag de grootste hoop weer blij of net gefrustreerd zal zijn als de school terug begint

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        Ik denk dat Maandag de grootste hoop weer blij of net gefrustreerd zal zijn als de school terug begint
                        Titels en teksten vind ik toch belangrijk...en hier heeft dat me tot nu toe ervan weerhouden om te reageren. Graag had ik ook 'klasseloze situatie' van fotodan overgenomen, omdat ik het niet beter zou kunnen verwoorden.
                        Vind het een knappe foto, sterk...met zo weinig middelen gemaakt. Met eerste gedacht was 'laat ze dat kruis toch vasthouden, maar dan verdwijnt dat mooie kader om haar hoofd.

Wou ook dit nog even zeggen : Michelle Martin.
                        My Website : http://www.ineedair.org
                        Music / Painting / Motion Graphics / Image
                        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

zou best wel eens kunnen.

@stefan, knappe plaat !
                          je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                          www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                            Titels en teksten vind ik toch belangrijk...en hier heeft dat me tot nu toe ervan weerhouden om te reageren. Graag had ik ook 'klasseloze situatie' van fotodan overgenomen, omdat ik het niet beter zou kunnen verwoorden.
                            Vind het een knappe foto, sterk...met zo weinig middelen gemaakt. Met eerste gedacht was 'laat ze dat kruis toch vasthouden, maar dan verdwijnt dat mooie kader om haar hoofd.

Wou ook dit nog even zeggen : Michelle Martin.
                            Michelle Martin gaan we toch niet op dit forum kunnen oplossen zenne
                            Kunnen ze blijkbaar ook niet bij Justitie !!!
                            En nu het er toch over gaat, het mag hier in principe niet over politiek gaan, maar wij met zijn alle "kiezen" iedere keer weer voor die bende onnozelaars die de andere onnozelaars
                            aanstellen om te oordelen over het soort MM of MD of Pandy of wie dan ook

Er wordt teveel op de vingers getikt hier
                            soms zelf op schrijf fouten??

En over de foto op zich niet meer beoordeeld

Dit is gewoon een gave plaat

Comment

Michelle Martin gaan we toch niet op dit forum kunnen oplossen zenne
                              Kunnen ze blijkbaar ook niet bij Justitie !!!
                              En nu het er toch over gaat, het mag hier in principe niet over politiek gaan, maar wij met zijn alle "kiezen" iedere keer weer voor die bende onnozelaars die de andere onnozelaars
                              aanstellen om te oordelen over het soort MM of MD of Pandy of wie dan ook

Er wordt teveel op de vingers getikt hier
                              soms zelf op schrijf fouten??

En over de foto op zich niet meer beoordeeld

Dit is gewoon een gave plaat
                              Dat vingertikken wat je zegt .... daar heb ik geen oog voor, of geen oren naar. Iedereen heeft het over de foto gehad in zijn commentaar, en de kritieken zijn unaniem goed tot .
                              Ik vermelde 'MIchelle Martin', omdat tot nu toe iedereen het over MM had in plaats van over Michelle Martin....alsof het ongeluk brengt om 'Michelle Martin' te zeggen.
                              My Website : http://www.ineedair.org
                              Music / Painting / Motion Graphics / Image
                              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                                Door je titel zorg je dat het hele topic enkel hier om draait.
                                Had nu iemand gevraagd 'wat is het verhaal erachter?' en jij erop gereageerd, gaf ik je gelijk, maar nu verschuif je zelf de aandacht van de foto naar het verhaal.
                                Zonder het gezever errond en met een andere titel was dit wss een uitsluitend positief topic geworden, want het is een coole plaat
                                Thanks MinneV, "I F...... Up" Maar heb er wel iets van geleerd....

Comment

Working...
                                X