Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
... witte benen.Ze staan in schril contrast tegenover de rest vind ik.
Hallo Nim,
De benen zijn inderdaad witter dan de armen en het aangezicht, maar ik wou deze foto bewust zo naturel mogelijk houden (omdat ik met model ook zeer naturel vind). Maar ... terechte opmerking.
Groetjes,
Geert
Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines
Foto is technisch niet zo slecht, mist wel wat punch...het model ligt er ook maar wat futloos ineengezakt bij...
Wat meer communicatie met het model helpt ook het beeld sterker opbouwen.
Naturel kan zeker, maar kleine détails doen het beeld vallen of staan...
Conclusie: lief fotootje...
Je feedback is hoogstwaarschijnlijk terecht. Dit "model" was iemand die toevallig kwam langsgewandeld tijdens een andere fotoshoot, en die wel eens op de foto wou (mits enige overtuigingskracht).
Persoonlijk spreekt de foto (en haar blik) me wel aan, maar ik kan me voorstellen dat dit bij anderen niet zo overkomt.
Conclusie voor mij : meer communiceren met het model, en minder snel tevreden zijn ;-)
Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines
voor mij trekt de heldere achtergrond teveel aandacht, en het model komt er wat grijs en donker uit, mits een
andere nabewerking kan dit wel een leuke foto worden
vindt het een mooi portret van een mooi meisje wat toevallig voorbij kwam
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment