Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nimke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nimke

Graag jullie mening.
    Groeten,
    Geert
    Nimke

Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines

Re: Nimke

Een leuk model, maar het eerste dat me opvoel zijn die witte benen.Ze staan in schril contrast tegenover de rest vind ik.

Comment

Maar toch een mooi beeld Geert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
        ... witte benen.Ze staan in schril contrast tegenover de rest vind ik.
        Hallo Nim,
        De benen zijn inderdaad witter dan de armen en het aangezicht, maar ik wou deze foto bewust zo naturel mogelijk houden (omdat ik met model ook zeer naturel vind). Maar ... terechte opmerking.
        Groetjes,
        Geert

Comment

mooi, vooral die schoenen....heerlijk toch.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooi, vooral die schoenen....heerlijk toch.
            Wow, bouk gaat richting "foot fetish" uit...nu gaan we het allemaal weten zie...

Foto is technisch niet zo slecht, mist wel wat punch...het model ligt er ook maar wat futloos ineengezakt bij...

Wat meer communicatie met het model helpt ook het beeld sterker opbouwen.

Naturel kan zeker, maar kleine détails doen het beeld vallen of staan...

Conclusie: lief fotootje...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
              Foto is technisch niet zo slecht, mist wel wat punch...het model ligt er ook maar wat futloos ineengezakt bij...

Wat meer communicatie met het model helpt ook het beeld sterker opbouwen.

Naturel kan zeker, maar kleine détails doen het beeld vallen of staan...

Conclusie: lief fotootje...
              Je feedback is hoogstwaarschijnlijk terecht. Dit "model" was iemand die toevallig kwam langsgewandeld tijdens een andere fotoshoot, en die wel eens op de foto wou (mits enige overtuigingskracht).
              Persoonlijk spreekt de foto (en haar blik) me wel aan, maar ik kan me voorstellen dat dit bij anderen niet zo overkomt.
              Conclusie voor mij : meer communiceren met het model, en minder snel tevreden zijn ;-)

Comment

voor mij trekt de heldere achtergrond teveel aandacht, en het model komt er wat grijs en donker uit, mits een
                andere nabewerking kan dit wel een leuke foto worden

Comment

vindt het een mooi portret van een mooi meisje wat toevallig voorbij kwam
                  proficiat met je verjaardag vandaag
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                  X