Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Life starts when you're Donn.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Life starts when you're Donn.

Ik vind hem anders gewoonweg prachtig. Alles klopt hieraan, en dat is voor mij weldegelijk vakmanschap.
    Echt een inspirerende foto ook!

Comment

Heb ik iemand beschuldigd ? Mensen die mij wel kennen weten dat ik nooit een persoonlijke opmerking maak. Maar commentaar over het flesje lijkt mij een overbodige commentaar voor Kurt. Dat elke serieuze amateur dat kan betwijfel ik. Anders zou lederen wel voor reclamebureaus werken. Dus als je mijn opmerking persoonlijk hebt opgevat, mijn excuses hiervoor...
      Bij reclamebeelden zijn het trouwens de marketing jongens die het moodboard maken en met een idee komen. Het is aan de fotograaf om dit zo perfect mogelijk uit te voeren, en dat is hier zeker gelukt.
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
        Top reclamebeeld.
        Mooie zomerse toning en de goesting om het bier te proeven is er als je de foto bekijkt.
        en toch viel mij als eerste het logo van de fotograaf op.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Grappig al die commentaren: 'ze kapt haar pintje in zee, foto binnen bereik van een amateur, technisch geen hoogvlieger, etc...'
          IK ZIE : Een ferm machien, die me een heerlijk pintje gaat halen, terwijl ik nog lig na te soppen in zee... Volgens mij 100% het gevoel dat Donn wil uitstralen... SO: Mission accomplished.

@ineedair. Technisch geen hoogvlieger? Dat zou je me echt eens moeten uitleggen. Bedoel je: foto niet gemaakt met 3 camera's, 12 lenzen, 800m kabel, 7 schermen, 12 softboxen, etc...?
          Last edited by Boyoz; 18 augustus 2012, 12:23.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boyoz Bekijk bericht
            Grappig al die commentaren:...
            IK ZIE : Een ferm machien, die me een heerlijk pintje gaat halen, terwijl ik nog lig na te soppen in zee... Volgens mij 100% het gevoel dat Donn wil uitstralen... SO: Mission accomplished.
            Donn is de Keltische god van de doden. Donn wordt geassocieerd met schipbreuken en zeestormen.
            grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              en toch viel mij als eerste het logo van de fotograaf op.
              grt,bouk.
              Ik vond dat dan weer net goed gevonden
              is wel cool

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                Ik vond dat dan weer net goed gevonden
                is wel cool
                en zeker mee eens hoor.
                grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boyoz Bekijk bericht
                  IK ZIE : Een ferm machien, die me een heerlijk pintje gaat halen, terwijl ik nog lig na te soppen in zee... Volgens mij 100% het gevoel dat Donn wil uitstralen...
                  Het gevoel van 100 jaar feministische strijd overboord gooien?

Ik vind het esthetisch een zeer knappe foto, maar sinds reactie #2 kan ik er inhoudelijk niet anders meer naar kijken Is het product in handen duwen van een bikinibabe niet wat te eenvoudig als reclame?

Comment

Is het product in handen duwen van een bikinibabe niet wat te eenvoudig als reclame?

Deels heb je gelijk, maar is ook zo voor mannen hoor
                    zie de cola "sixpack" hunk die met een bezweet T Shirt binnen wandelt

Is nu eenmaal marketing

Comment

leuke plaat, hou best wel van deze toning, lekker luchtig en zomers!
                      en ja, voor mij kan die wel door als reclameplaat
                      Canon R | Leica Q
                      EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
                      Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
                      [/COLOR]

Comment

los van al de rest vind ik deze foto super,de sfeer toning
                        ook het model met de hagelwitte tanden die breedlachend het strand afloopt is gewoon keiknap

Comment

Thanks voor de comments! De goede en de minder goede!

Of het technisch een hoogvlieger is? Nee, idd. Maarja, moet dat dan? Er zijn ook nog andere aspecten die spelen bij een shoot... Uitwerking idee van de klant, locatie, keuze model, styling (ook al is het niet veel dat ze aan heeft) , coaching model... Maar verder is het idd gemaakt met geen flashes, reflectieschermen... Just the model, the camera en my eyes.

Of het eenvoudig is om zo'n babe daar te zetten om bier te "verkopen"? Ligt er volgens mij dan aan of het goed of slecht gebeurd is... Beïnvloed volgens mij de perceptie wel. Enja, ik voer ook maar uit wat de klant wilt... Enfin, ik denk mee en geef altijd m'n mening, maar kon hun wel volgen. Ik zag dat probleem er niet in.
                          . fashion & artist photography
                          . www.kurtvandeweerdt.be
                          . twitter . facebook . flickr

Comment

Working...
                          X