Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Het bovenste deel van je beeld vind ik prachtig. Het licht, toning en model zitten hier heel evenwichtig. Vanaf de heup vind ik het niet meer goed zitten. Ze lijkt niet zo'n weg te weten met haar handen, die zitten voor mij niet goed. Ook het linkerbeen vind ik niet goed liggen. Het beeld klopt onderaan niet zoals het bovenaan wel doet
euh....volgens mij krijgt je model de spill over zich terwijl diezelfde lichtbron vooral de achtergrond belicht op voorhoofdhoogte. 1 lichtbron. 900px is zo klein.
2 lichtbronnen, geen idee welke en geen idee welke modifier.
Ik denk bare flash buiten, door het raam, met gordijn voor en softbox vlak voor het raam, ook met gordijn voor, maar ben absoluut niet zeker
Comment