Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Box Girl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Box Girl

    Soms kan een fotograaf in gevaar zijn.
    Deze vrouw zal zich niet laten doen.

    Indien het toch is om de foto aftebreken doe ik ze dan liever weg.
    Last edited by Thierry H2O; 26 juli 2012, 14:15. Reden: geen
    Kom eens langs op Mijn Foto Site

  • #2
    Re: Box Girl

    voor mij is dit geen SC materiaal.
    Het (weinig originele) concept is zeer zwak uitgevoerd. En die hand voor het gezicht is erg storend.
    facebook

    Comment


    • #3
      Re: Box Girl

      voor mij is dit geen SC materiaal.
      Voor mij ook niet !....mij lijkt de scherpte op haar linkerhand te zitten ?.... zwakke foto op alle vlakken,....Sorry...

      Maar maakt niet uit, de nieuwe trend hier is nu " hoe slechter een foto hoe meer comments"....so up to fifteen I bed !

      Comment


      • #4
        Re: Box Girl

        Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        Voor mij ook niet !....mij lijkt de scherpte op haar linkerhand te zitten ?.... zwakke foto op alle vlakken,....Sorry...

        Maar maakt niet uit, de nieuwe trend hier is nu " hoe slechter een foto hoe meer comments"....so up to fifteen I bed !
        Mja, men wil op een dag 'tig foto's posten en dan doe je er 3 in beoordeling en 1'tje in SC eh. Da's de manier van denken over fotobeoordeling vs SC, van velen...

        scherpte zit volgens mij ook op die hand. Zwarten zijn ook heel zwart. De arm komt precies uit het niets.
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Box Girl

          Alsof ze net moest niezen
          Volg de rest
          www.minnev.be
          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

          Comment


          • #6
            Re: Box Girl

            Dat had wat kunnen zijn maar , het is niet echt gelukt vanwege de compositie. Vooral de vuist voor de neus valt niet mee.
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment


            • #7
              Re: Box Girl

              Ziezo ze is weg maar ik zou toch iets willen zeggen of in dite geval schrijven.
              Fotographie is vooraleer een kunst en in de kunst zijn er ook verschillende dendensen.
              Je kan niet verwachten dat iemand die graag de schilderijen van Rubens ziet ook die van Picasso gaat goedvinden.
              Ik denk dat ik in de toekomst niet beelden meer zal tonen op dit forum die mij al van in het begin een beetje teleur stelt. Sorry voor diegenen die het spel wel deftig willen meespelen.
              Tot dan
              Kom eens langs op Mijn Foto Site

              Comment


              • #8
                Re: Box Girl

                Je kan niet verwachten dat iemand die graag de schilderijen van Rubens ziet ook die van Picasso gaat goedvinden.
                Ach zo ? en waarom dan niet ?...ik apprecieer zonder probleem de twee grootmeesters, en nog veeeeele andere !!!

                Ze zijn alle een geweldige bron van inspiratie !

                Maar vermits je zelf de deur sluit, ga ik er dan ook niet verder op in....

                Comment


                • #9
                  Re: Box Girl

                  Forumreglement Sticky Showcase Model, Studio & Glamour
                  .................

                  Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.

                  ................

                  In fotobeoordeling zou je waarschijnlijke andere commentaren gekregen hebben
                  facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Box Girl

                    Oorspronkelijk geplaatst door Thierry H2O Bekijk bericht
                    Je kan niet verwachten dat iemand die graag de schilderijen van Rubens ziet ook die van Picasso gaat goedvinden.
                    Volgens mij heeft smaak niets te maken met de antwoorden die je op je foto kreeg. Als je wil posten om enkel oohs en aahs te krijgen, dan vrees ik dat je niet aan het juiste adres bent. Je post in SC, dat betekent dat mensen vrij kritisch zijn, de een misschien op een directere manier dan de andere.
                    Aangezien meerdere het 'moeilijker' hebben met de compo-vuist voor neus, zou ik (wie ben ik?) daaruit proberen te leren en volgende keer beter te doen.
                    Jammer dat je geen kritiek kunt verdragen en nog meer jammer dat je je foto verwijdert
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Box Girl

                      Het is pas kunst om kritisch naar eigen werk te blijven kijken, feedback te durven ontvangen en daar uw voordeel mee te doen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Box Girl

                        Al de tweede deze week in SC - modellen dat z'n foto's weghaalt omwille van kritische opmerkingen.
                        Ik heb het al in andere topics gezegd: De laatste tijd zijn vele posters niet meer kritisch op hun eigen werk en zie je zowat alles passeren in SC.
                        Hier vallen dan hardere kritieken en dat pikken ze niet.
                        Dan zijn ze foetsie ...


                        greetz
                        Cheeta
                        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                        flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Box Girl

                          Oorspronkelijk geplaatst door Thierry H2O Bekijk bericht
                          Fotographie is vooraleer een kunst en in de kunst zijn er ook verschillende dendensen.
                          1) Spellen is dat blijkbaar ook, zéér veel verschillende 'dendensen'.
                          2) Als je het zelf goed vindt, is het toch ok? Maar post dan niet op een forum, maar op fb, enkel oh's en ah's daar
                          www.minnev.be
                          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                          Comment


                          • #14
                            Re: Box Girl

                            heb de foto niet gezien. Maar aan de reacties te beoordelen kan je er een goede zaak mee doen alle adviezen te verwerken in het hernemen van je foto.
                            My Website : http://www.ineedair.org
                            Music / Painting / Motion Graphics / Image
                            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Box Girl

                              Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                              Het is pas kunst om kritisch naar eigen werk te blijven kijken, feedback te durven ontvangen en daar uw voordeel mee te doen.
                              Heel mooi gezegd.
                              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                              http://www.stevevandegaer.be

                              Comment

                              Working...
                              X