Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hoe had het dan moeten zijn volgens jou? Ben wel eens benieuwd
Ik vind gewoon dat het model er wat statisch bijstaat zo met haar armen naar beneden. Ik weet het is niet altijd makkelijk om een mooie pose te vinden als je een bepaald punt wil tonen. In dit geval de bh wss. En zo een motorjack laat zich niet makkelijk modeleren. Het model iets zijwaarts draaien het ducati teken naar de camera toe en die arm iets liften dan denk ik dat er wat meer leven in de pose komt. Maar dat is enkel maar mijn mening hé
Is dat alles dat er uit uw koker kan komen?
Heb nog het minste respect om doelgerichte kritieken te spuien, maar niet om u af te reageren om wat ik op uw foto gezegd had. Het zou nog van het minste respect getuigen.
lekkere kleurencombinatie mooi verzonnen met de blok"vlag" en GP-dame. Vind wel dat ze een tikkie te gladf bewerkt is en voor mij had de huiskleur wat minder rood gemogen (en de foto is wel heuull scherp)
lekkere kleurencombinatie mooi verzonnen met de blok"vlag" en GP-dame. Vind wel dat ze een tikkie te gladf bewerkt is en voor mij had de huiskleur wat minder rood gemogen (en de foto is wel heuull scherp)
Thanx voor je comment.
Hmm... heel glad... Kan daar wel inkomen, nochtans toch niet zo heel sterk met de borstel erover geweest. Je ziet nog goed de huidstructuren, heb er een hekel aan als het plastiekerig begint uit te zien.
En die scherpte... da's toch een deel van m'n postprocessing. Het komt natuurlijk wel veel mooier uit op een "normale" grootte dan op dit 900 pixel postzegeltje.
Comment