Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
ik zou hem persoonlijk mss nog ietjes krapper durven croppen.
het model mag voor de lens van deze ook eens komen plaatsnemen, vermoedelijk wel met begeleiding want ze lijkt me maar een jaar of 15-16 of vergis ik me?
een krappere crop zou inderdaad ook niet miskomen, nu je het zegt :-)
En inderdaad een heel mooi meisje, en volgens dat dit haar eerste shoot was, een droom om mee samen te werken.
een krappere crop zou inderdaad ook niet miskomen, nu je het zegt :-)
En inderdaad een heel mooi meisje, en volgens dat dit haar eerste shoot was, een droom om mee samen te werken.
Maar inderdaad mits begeleiding hoor ;-) 14 jaar.
amai, sterk dan voor een 1ste shoot
en zat dus niet ver naast de leeftijd, 16 was idd de max dat ik schatte, 14-15 was hetgeen ik in gedachten had en dergelijke leeftijd verplicht ik begeleiding idd, zo haal je direct die ertss uit die het achter de rug van mama en papa proberen te doen
Prachtig model en voor mij een geslaagde foto. Heel mooi, wou dat ik ook zo'n foto's kon maken, al lijkt dit gewoon met natuurlijk licht gemaakt te zijn, zonder hulpmiddelen?
Comment