Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

So Different But So alike...!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• So Different But So alike...!

Modellen: Jodie & Robin (Best friends)

Dit was een testshoot voor ons fotoshoot week in de Dordogne in september a.s....

Voor Robin (Roodharige) was het 1e keer...

Greetz, Gé
    Last edited by Sjraaroetvenlo; 7 juli 2012, 18:04. Reden: extra info
    Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Re: So Diifferent But So alike...!

Met alle respect natuurlijk, want goed dat je met fotografie bezig bent, maar ik zie dit nog niet echt als een eindresultaat.
    Dat is het ook niet. Professioneel wel dat je test-shoots doet, altijd goed om de nodige research te doen. Maar ik zie je liever
    afkomen met het resultaat van de echte shoot dan met deze tests/snapshots. Poses en blikken zijn niet echt interessant en
    het geheel doet wat denken aan een willekeurige vakantiefoto. Niet echt hetgeen men zoekt in een Showcase. Enige hint die
    ik zou geven: wees voorzichtig met de beelden die je deelt. Ik heb tonnen beelden van afgelopen shoots en testjes en locaties
    enzovoort, maar ik deel enkel datgene waarvan ik wil dat de mensen het linken aan mijn persoon. Zo wek je meer interesse
    over de hele lijn. Ik twijfel zeker niet aan uw techniek, want de foto zit goed qua belichting, beetje plat bij deze, maar techniek
    valt af te lezen. Gewoon echt kieskeuriger zijn in hetgeen je deelt, dan gaan het publiek uw beelden meer verwelkomen.

Comment

Working...
    X