Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spiegelingen 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• spiegelingen 2

iets minder gelig dan spiegelingen 1

facebook

Re: spiegelingen 2

Veel beter, dit zie ik veel liever omdat de bewerking hier niet gaat lopen met de aandacht en het is nog
    steeds een zwoele en warme sfeer. Pose is apart, niet slecht, maar je moet twee poses hebben, die van
    het model en die van haar reflectie, dat zou ik toch in het oog houden. De pose in de reflectie komt wat
    raar stroever over en dat gaat niet echt hand in hand samen met de zachtheid van het beeld zelf.
    Cadrage kan zeker, maar ben er ook niet weg van. Zie liever wat meer op een foto. Rug/trui maakt
    niet uit, maar wat meer van die benen mocht wel. Maar over all zeker geen slecht beeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fernandez Bekijk bericht
      Pose is apart, niet slecht, maar je moet twee poses hebben, die van
      het model en die van haar reflectie, dat zou ik toch in het oog houden. De pose in de reflectie komt wat
      raar stroever over en dat gaat niet echt hand in hand samen met de zachtheid van het beeld zelf.
      ik vond nochtans dat het spiegelbeeld een grote dosis zachtheid uitstraalde.....
      facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
        ik vond nochtans dat het spiegelbeeld een grote dosis zachtheid uitstraalde.....
        Ik heb het echt over de pose zelf, niet over het effect van de DOF en de kleuren. Zacht is
        het zeker, maar de pose zou ik persoonlijk anders aanpakken zodat die in de reflectie er
        natuurlijker uitziet.

Comment

Deze foto is zoveel mooier qua toning dan de eerste foto, ik vind de sfeer prachtig
          Compo...voelt wel oke, maar ik denk dat deze nog sterker kan...ben er nog niet uit hoe ik het gedaan zou hebben.

Comment

ik vind em heel mooi

Comment

Veel mooier dan versie 1. Niet alleen minder gelig maar de spiegeling past hier veel beter. Ik zie wat kleine dingetjes (zoals onderkant been) en wat korreligheid in het gezicht maar vind eigenlijk dat die de sfeer zelfs verhoogt
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

Comment

vind het een mooie.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                X