Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
dank u PDH65
maar 105 kijkers en maar één reactie :-(
is de foto dan wel goed :-(
maar mijn dochter en ik zijn tevreden ...dus dat telt uiteindelijk ;-)
Geen probleem met het kussen, maar ik vind het een beetje een enge foto...
Zo'n grauwe blauwachtige huid en dan de houding van het hoofdje en de 'expressie'.
Net alsof ze heel erg veel pijn heeft en verkrampt is, ik zie het liever wat zachter en vrediger
Geen probleem met het kussen, maar ik vind het een beetje een enge foto...
Zo'n grauwe blauwachtige huid en dan de houding van het hoofdje en de 'expressie'.
Net alsof ze heel erg veel pijn heeft en verkrampt is, ik zie het liever wat zachter en vrediger
euhm blauwachtige huid ???? bij mij toch niet :-(
hij had totaal geen pijn en zeker niet verkrampt
Allereerst van harte gefeliciteerd met uw mooie dochter!
De foto is in techhnisch opzicht prima. Voor een baby zou ik zoeken naar een zachtere toning, deze foto komt wat gedesatureerd over, waardoor de huid van uw dochter ietwat blauwig overkomt. Het hoofd ligt erg ver naar achteren, waardoor haar gezicht niet goed uitkomt. Het geheel oogt niet erg comfortabel.
euhm blauwachtige huid ???? bij mij toch niet :-(
hij had totaal geen pijn en zeker niet verkrampt
grtz patje
dat gedesatureerde, daardoor komt het grijzig/blauwig/ziekig over
En ik zeg niet dat het zo was, vind het gewoon zo over komen.
Monica haar verwoording was misschien beter
De foto is in techhnisch opzicht prima. Voor een baby zou ik zoeken naar een zachtere toning, deze foto komt wat gedesatureerd over, waardoor de huid van uw dochter ietwat blauwig overkomt. Het hoofd ligt erg ver naar achteren, waardoor haar gezicht niet goed uitkomt. Het geheel oogt niet erg comfortabel.
Idee vind ik erg orgineel
Ik volg helemaal.
Het is niet altijd makkelijk babies fotograferen, maar hier vind ik het vooral jammer dat de baby er zo 'onnatuurlijk' bij ligt, of vooral dat hij niet kijkt.
Maar alvast dikke proficiat met deze knapperd. Ziet er een stevig bazeke uit!
Comment