Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Allez, 't goed voor eenen keer hé.
De volgende keer zijn er administratie kosten te betalen.
RF
Mod
Geen probleem met administratiekosten hoor RF, aannemende dat ik 'r dan een BOF gratis bij krijg (die hebben jullie toch genoeg overgehouden, de witte stippeltjesexemplaren).
PS
Welke straf staat er op herhaling? Ik krijg hier meer reacties dan in Studio/glamour?etc....
Geen probleem met administratiekosten hoor RF, aannemende dat ik 'r dan een BOF gratis bij krijg (die hebben jullie toch genoeg overgehouden, de witte stippeltjesexemplaren).
PS
Welke straf staat er op herhaling? Ik krijg hier meer reacties dan in Studio/glamour?etc....
BOF boeken? We kunnen er een straat mee aanleggen.
Bij herhaling kost u dat een gordon scotch.
Leuke foto!
Deze is heel anders dan die andere softere, spreekt me zeker meer aan!
Alleen misschien een paar minor puntjes: ik had onderaan liefst wat meer body gezien, nu lijkt het of haar boezem steunt op de rand van de foto. Misschien ook de huidtinten wat meer synchroniseren
Comment