Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
taekwondo
Collapse
X
-
-
Re: taekwondo
Gaaf! Superbewerking (ik loop hopeloos achter met Photoshop merk ik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtGaaf! Superbewerking (ik loop hopeloos achter met Photoshop merk ik)
en met die Kids ben je een echte Pro
Comment
-
Dank je, dat is lief. Maar als ik zie hoe kunstig Bob deze foto heeft omgeturnd in een kunstwerk (of zoals jij en Bruno dat doen) ..GEWELDIG!
In de kinderfotografie gebruik je dit niet...alhoewel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtDank je, dat is lief. Maar als ik zie hoe kunstig Bob deze foto heeft omgeturnd in een kunstwerk (of zoals jij en Bruno dat doen) ..GEWELDIG!
In de kinderfotografie gebruik je dit niet...alhoewel
Deze mannen zijn daar meer in gedreven dan ik Monica, ik geef voorrang aan de fiets ;-)
Comment
-
Allen bedankt! @Monica, als ik aan kinderfotografie denk komt er direct een "twinkel" in mijn gedachte Altijd grote fan geweest van je kinderfoto's, prachtig werk!
Dit is eigenlijk een bewerking uit een tutorial van Kelby, een oud filmpje van op Photoshop User TV. Heb het op dropbox gezet, wie interesse heeft stuur ik de link.
Groeten Bob
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk berichtSorry me even laten gaan...
[[/URL]Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
-
De glasverzekering is er goed voor toch, flash plash alweer een ruit ....
Ik zou hem een beetje donkerder gemaakt hebben, maar kan aan mijn nieuwe notebook liggen (moet nog calibreren)
Nee, ik zie hem nu op mijn Eizo, niets aan veranderen, geweldige plaat zo, en proficiat terecht in de Hof!Last edited by Henk47; 25 december 2012, 14:10.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk berichtSorry me even laten gaan...
Vind de bewerking wel iets hebben
Comment
Comment