Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Me and my tree :)
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Me and my tree
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtSchattig hé, zoals gewoonlijk !
De witte vlek in de achtergrond en achter de jongen is wel wat spijtig...
Daniel
Thanks voor de fijne feedback!
Comment
-
Ik zit de HOF eens uit te pluizen van nu tot een jaar geleden. 4 kinderfoto's trof ik in de HOF. Zijn de kinderfotografen zo slecht of liever geen kids op BD? Ik probeer het een beetje te begrijpen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtIk zit de HOF eens uit te pluizen van nu tot een jaar geleden. 4 kinderfoto's trof ik in de HOF. Zijn de kinderfotografen zo slecht of liever geen kids op BD? Ik probeer het een beetje te begrijpen
Soms heb ik ook de indruk dat men liever dames ziet verschijnen in deze hoek van BD.
Op de foto: heel leuk, tof gastje, mooi vastgelegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht..... Zijn de kinderfotografen zo slecht of liever geen kids op BD? Ik probeer het een beetje te begrijpen
daarom beginnen de meeste er niet eens aan.
das eerdere de reden dan dat men hier liever geen kinderfoto,s ziet op BD.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtIk zit de HOF eens uit te pluizen van nu tot een jaar geleden. 4 kinderfoto's trof ik in de HOF. Zijn de kinderfotografen zo slecht of liever geen kids op BD? Ik probeer het een beetje te begrijpen
ten tweede is het handig dat je eigen kinderen hebt die graag poseren
en ten derde, zeker niet onbelangrijk dezer dagen, is het in deze tijd altijd oppassen als je kinderen fotografeerd, (van iemand anders) je zou wel eens in de problemen kunnen komen voor je het beseft.....
ik blijf er in ieder geval ver vandaan.....no kids wat mij betrefd (spijtig genoeg)
over de foto....aangenaam plaatje hoor!
Comment
-
Serieus jvs? Vind je dat zo griezelig?
Ik vraag wel altijd toestemming van de ouders om een foto op een forum te plaatsen. Er zijn ouders die het niet prettig vinden, dat respecteer ik (al zou ik soms een foto graag plaatsen) Kinderen ongevraagd fotograferen, daar begin ik niet aan. Maar je hebt gelijk dat je met foto's van kids voorzichtiger om moet gaan. Wat een zieke wereld eigenlijk, bah!
Of kinderen fotograferen lastiger is betwijfel ik. Ligt aan de persoon misschien? Ik heb bv engelengeduld met ukkies, maar moet bv niet denken aan model en glamourfotografie. Ik ben reteslecht in het continu aansturen van modellen en al dat getuttel met visagie en haar. Brrr. Ik bekijk deze foto's wel heel graag! Ieder zijn ding. Ik ga proberen wat kinderfotografen naar BD te "lokken"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtZijn de kinderfotografen zo slecht of liever geen kids op BD? Ik
probeer het een beetje te begrijpen
Maar je hebt een punt, ik ben al even op zoek naar een 'kinderfotografieforum', maar dat is gewoon niet te vinden, alsof het buitenaardse wezens zijn
Comment
-
-
Kijk, daar word ik nu helemaal blij van
punt 2: zit er over te denken om dit zelf op te starten. Er is namelijk wel behoefte aan.
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtIk noem mezelf wel geen kinderfotograaf, maar speciaal voor jou Moon: klik. Als het gesmaakt wordt, komt er misschien nog
Maar je hebt een punt, ik ben al even op zoek naar een 'kinderfotografieforum', maar dat is gewoon niet te vinden, alsof het buitenaardse wezens zijn
Comment
-
Tx Pascal
Maar ik heb nog heeeeel veel te leren. Ga voornamelijk op mijn gevoel af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtKijk, daar word ik nu helemaal blij van
punt 2: zit er over te denken om dit zelf op te starten. Er is namelijk wel behoefte aan.
Zou een super initiatief zijn. Wil wel meehelpen als dat nodig zou zijn.
Comment
Comment