Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aloha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aloha

Dit is er nog eentje van mijn Tiki shoot gedaan thuis in mijn Studio. Dat was leuk om te decoreren en het staat er eigenlijk nog zo.
    waarom niet he Mischien kan ik binnenkort nog een Tikiparty organiseren hiiiiii
    Modelletje is Acid Doll. de Ukulele is een echte die ik in een muziekwinkeltje gekocht heb.
    Hij staat momenteel op de Cover van een magazine in de US. maar wou de echte versie hier plaatsen.
    Enjoy the party!

Grtz R.
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Re: Aloha

Het mooie aan dit beeld vind ik hoe je moeite hebt gestoken in het bouwen van een set. Echt chapeau
    daarvoor, want velen willen er te gemakkelijk van afraken door een goedkope locatie met 1
    toepasselijk element te kiezen, dus dat zit zeker al goed.

Ook over de pose, de blik en het licht kan ik niet direct iets opmerken, geen felle slagschaduwen op uw
    decor, dat is al een groot pluspunt.

Het enige wat ik kan opmerken, maar dat is eerder voorkeur, dit is echt wel een pin-up beeld en ik zou
    bij zo'n beelden niet al te bang zijn om genoeg Photoshop erop te smijten. Beetje airbrushen en
    liquifien zou zeker geen kwaad kunnen, vooral dat eerste dan, om die typische vormen te accentueren.

Over all een zeer knap beeld, ben blij dat je dit beeld hier gedropt hebt, dit forum kan af en toe wel
    eens een kwaliteits-boost gebruiken.

Comment

Is zeker geen slecht beeld, maar is (in deze setting) mijn persoonlijk meug niet.
      Vind de verschillende huidtonen wel wat vreemd aan doen eigenlijk.

Zou hier niet teveel aan pimpen zoals m'n voorganger hier voorsteld. Het model beschikt over een zalig pin-up vormen! Zou het zeker zo laten.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

In tegenstelling tot de eerste comment, vind ik het al méér da genoeg photoshop.
        Beetje te glad voor mij. (Verschil been/gezicht tov de hand is nogal groot)
        Tis origineel, maar ook niet mijn ding.
        Technisch natuurlijk wel weer goed.
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Thanks voor de suggesties.
          Ondanks het feit dat ik al redelijk gefotoshopped heb en bijgekleurd zoals vroeger, heb ik er toch op gelet niet te veel te shoppen of filters op te gooien, anders wordt het beeld zo plat. Dat is het gevaar er aan.
          De vormen benadrukken is niet gemakkelijk (ook niet met liquify) als je met riet en stro te maken hebt, dan krijg je al vlug vervormingen en moet je serieus gaan bijklonen :-)

Maar hier en daar heb ik al dingen bijgewerkt, onopvallend.
          De huidtinten zal er aan liggen aan de spot die redelijk op het bovenste gedeelte gericht was (wat dus helderder is) en de softbox op het onderste haha.

Het zal een beetje elk zijn smaak zijn als ik het zo lees. Dat ik ermee op de cover sta, is voor mij het bewijs genoeg dat hij aanslaat
          Thanks voor het compliment over de inrichting.

Grtz R.
          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Het is een stijl, jouw stijl en die voer je telkens weer super goed uit! Ik vind deze zeker niet uit de beste van je reeks, misschien omdat net het Tiki-gedoe niet echt mijn smaak is, maar niettemin, dikke proficiat en doe zo voort. Ik kijk altijd met heel veel precies naar je pin-ups!
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ik heb de Cover gezien Rosita, super
              Gongrats

Comment

Ik waag me niet meer aan de discussie photoshop.
                Ik vind dit een zeer verzorgde foto, met aandacht voor details. Top Vormen van het model zijn, zoals Vinnydizzy al aangaf, helemaal pin up. Mooie dame!
                Chapeau!

Comment

Working...
                X