Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog een keer Evi
Collapse
X
-
Nog een keer Evi
Last edited by Henk47; 22 mei 2012, 06:57.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Nog een keer Evi
Evi ziet er hier nog breekbaarder uit dan in de eerste.
Ch.www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -
-
mooi met enige twijfel over het linkeroor.
of meer of minder..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk berichtEvi ziet er hier nog breekbaarder uit dan in de eerste.
Ch.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Doe mij de vorige maar.
Vind haar echt een model om eens iets anders mee te doen, wat artistieker.
Vond de eerste oprechter, deze vind ik een beetje richting pasfoto gaanwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtDoe mij de vorige maar.
Vond de eerste oprechter, deze vind ik een beetje richting pasfoto gaan
(LOL)Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtWordt als pasfoto door de gemeente niet geaccepteerd, oren moeten er gelijkelijk helemaal op staan.
(LOL)
Ik wist niet hoe ik het anders moest uitleggenwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtDoe mij de vorige maar.
Vond de eerste oprechter, deze vind ik een beetje richting pasfoto gaanKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Zeer mooi meisje, die denk ik nog fraaier uitkomt bij een wat gedurfdere belichting. Deze belichting is vrij vlak.
De huid van de hals is minder belicht en is grijs, dat vind ik niet erg mooi. Reflector erbij onder de hals?
Comment
-
Zou goed passen in een setting als Girl with a pearl earring
Ze heeft er wel wat van weg vind ik.
Mooi model inderdaad, vind de eerste ook beter.Canon EOS 6D + Canon EF 24-105 F4L, Canon EF 50mm 1.8, Tamron SP AF 2.8 Macro, Speedlight 430EXIIYou don't take a photograph. You make it - Ansel Adams
Comment
-
mooi meisje , maar vind de foto wat braafjes, wat vlakjes zeg maar...
maar zoals stefanvt zegd denk ik idd ook dat deze juffrouw een ideaal model zou zijn voor Girl with a pearl earring....zou ik zeker eens overwegen om te doen!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtmooi meisje , maar vind de foto wat braafjes, wat vlakjes zeg maar...
maar zoals stefanvt zegd denk ik idd ook dat deze juffrouw een ideaal model zou zijn voor Girl with a pearl earring....zou ik zeker eens overwegen om te doen!!
Maarre... tzet me toch wel aan het denken....
thanks voor jullie reacties!Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtDan heb ik een probleem. Ik maak nooit foto's na. Natuurlijk word ik net als anderen geïnspireerd door andermans werk, maar bewust namaken vind ik net zoiets als in een museum foto's staan maken van kunst en dan trots zijn op een mooie foto die in feite alleen maar een registratie is van andermans werk.... Ik ben misschien wat te flauw in deze, maar erger me toch dikwijls aan dergelijke 'fotografen'. Als ik het ontdek zeg ik er wa van...
thanks voor jullie reacties!
mvg, Stefan.Canon EOS 6D + Canon EF 24-105 F4L, Canon EF 50mm 1.8, Tamron SP AF 2.8 Macro, Speedlight 430EXIIYou don't take a photograph. You make it - Ansel Adams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtDan heb ik een probleem. Ik maak nooit foto's na. Natuurlijk word ik net als anderen geïnspireerd door andermans werk, maar bewust namaken vind ik net zoiets als in een museum foto's staan maken van kunst en dan trots zijn op een mooie foto die in feite alleen maar een registratie is van andermans werk.... Ik ben misschien wat te flauw in deze, maar erger me toch dikwijls aan dergelijke 'fotografen'. Als ik het ontdek zeg ik er wa van...
thanks voor jullie reacties!
wat ik bedoel te zeggen is dat elke foto immers al eens ooit gemaakt is dus daar moet je gewoon niet naar kijken, wat betrefd Girl with a pearl earring, dit meisje leent zich daar nu eenmaal heel goed voor (mijn gedacht) dus waarom niet he, en geef er je eigen draai aan , moet toch kunnen....?
als je echt exlusief wil zijn in je fotografie hmmm dan ga je het nog heel erg zwaar krijgen .....
de fotografie die ik doe is uiteraard ook al door jan en alleman gedaan , maar als ik echt iets zie dat mij aanspreekt aarzel ik niet om een en ander te reproduceren wel op de "jvs" manier....
Comment
Comment