Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

glossless

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• glossless

Model: Noémie Peeters
    MUA: Inge Van den Broeck

Re: glossless

olala, netjes hoor,
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Er zit echt zo'n immense balans in uw foto's, langst de ene kant zijn het vooral de meer spontane emotie's en
      de meer naturel uitziende modellen met daarover een alternatief effect en langst de andere kant is het dan
      weer zodanig uitgewerkt dat het naar de commerciële kant leunt, vooral qua retouche. Ik weet niet of je er
      zelf ook zo over denkt, maar ik ben wel fan van zo'n balans.

Wat me wel ietsjes stoort, maar dat is enkel bij deze foto nog maar het geval, is dat wegens een gebrek aan
      contrast (misschien wel gecreëerd door dat effect) alles wat te veel in elkaar overvloeit met als gevolg dat het
      eruit ziet als een vinger (sorry voor de slechte vergelijking, zeker niet slecht bedoelt).

Crop mocht wel, nu ik zou hem ook meer verplaatsen naar de rechterkant, maar dat is louter kwestie van smaak.

Good work (en goede benaming)

Comment

Haha duimpjeuhhh!
        De overgang bij de kaak is idd niet goed te zien. Mede door de flair (die je in de haren terug ziet). Heb er wat contrast in proberen brengen, maar het ging rap onnatuurlijk uitzien.
        Maar in de vakanties wil ik wat de experimentele tour op, heb het een beetje gehad met beauty-toestanden.
        Merci voor de reply

Comment

glossless is hier zeker niet synoniem voor neckless.
          Hiermee bedoel ik dat de nek / hals partij zo uitdrukkelijk imposant overkomt in deze foto.
          Daarna kijk ik pas naar het mooie, perfect weergegeven, hoofdje.
          allee, mijn gedacht toch.
          grt,

Comment

Ik vind deze niet zo goed lennert er is in mijn ogen een te groot verschil tusssen nek en gezicht qua kleur en vooral retouch. Er is ook een lichte vlek in het midden van het beeld dat me stoort. Maar dit is natuurlijk maar mijn mening hé.

Comment

alsof je de onderste helft van de foto hebt uitgerokken, Moet wel erg donker zijn in jouw studio alvorens je op de ontspanknop drukt....pupillen als deze zie je alleen in de Fuse (en in de tour de france).
              Ze lijkt net nog niet klaar voor haar pasfoto.
              Die balans, waarvan sprake in een eerdere reactie, is het enige dat me doet blijven kijken.
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

naar mijn persoonlijke smaak vind ik hem minder, sorry hoor.
                vooral de hals "stoord" me ergens

Comment

De hals-nek overgang is ook het enige wat me stoort hier. Had het liever ook anders gezien, maar in de retouch kun je niet alles doen (ik toch niet).
                  Voor de rest is de liquify/transform-tool niet gebruikt. Niet voor de nek, noch de pupillen.
                  Straks eens experimenteren met een vierkante uitsnede.. maar eerst leren voor de examens
                  grts

Comment

Meen me te herinneren dat ze mooie grote pupillen had.Ik vind de foto mooi, inderdaad de hals, denk dat het door de aparte crop benadrukt wordt. Misschien onderaan een stukje af?
                    Flickr

Comment

Ik vind haar hals niet zo flatteus, die oogt heel breed en lomp op deze manier. De bewerking spreekt me wel aan.

Comment

Working...
                      X