Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lost

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lost

Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Re: Lost

Dingen die mij meteen opvielen:
    Broekje spant teveel of zit niet goed alleszins.
    En het bovenstukje, ofwel geen voor mij,
    ofwel iets dat effectief de borsten bedekt, maar zo vind ik het maar niks.
    Ook de borst die zo geplet zit (links voor kijker) is niet echt aangenaam kijken.

Comment

Beste Djamilla, in jouw opmerkingen merk ik duidelijk de vrouw die spreekt
      Deze foto behoort tot een reeks "Lost" en dit is dan ook het thema waar rond gewerkt werd.

Dit beeld weerspiegelt een jonge vrouw verloren in de wereld (mist, verloren blik) het "naakt" slaat op de kwetsbaarheid, de ketting en krappe kledij op het gevoel van wanbehagen, uitzichtloze situatie, de pose met de benen wat wankel tonen de onzekerheid.

De reeks is gemaakt met als doel het gebrek aan zekerheden/toekomst van de jonge mensen in onze huidige maatschappij weer te geven.

Ik hoop dat je met deze uitleg de foto wat anders gaat bekijken. Andere foto's van de reeks volgen zsm.

Grtjs

Johan

BD1614BE

Comment

Zelfs met de uitleg komt de foto voor mij zo niet over, sorry
        Om zo'n boodschap over te moeten dragen , zie ie er voor mij een beetje, sja, cheap uit...
        Niet mijn ding
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Snap de reacties niet goed hier
          Omdat er Lost bij staat en de nodige
          Uitleg?
          Voor mij is dit een mooi verhaal
          Beperkt gebracht

Comment

de belichting en het idee is allemaal okee, maar de foto doet me ook niks en sluitme wel aan bij de reactei van Djamilla. Vind het maar een heel raar jasje en haar borsten worden ook maar een beetje platgedrukt zo lijkt het.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
              Beste Djamilla, in jouw opmerkingen merk ik duidelijk de vrouw die spreekt
              Deze foto behoort tot een reeks "Lost" en dit is dan ook het thema waar rond gewerkt werd.

Dit beeld weerspiegelt een jonge vrouw verloren in de wereld (mist, verloren blik) het "naakt" slaat op de kwetsbaarheid, de ketting en krappe kledij op het gevoel van wanbehagen, uitzichtloze situatie, de pose met de benen wat wankel tonen de onzekerheid.

De reeks is gemaakt met als doel het gebrek aan zekerheden/toekomst van de jonge mensen in onze huidige maatschappij weer te geven.

Ik hoop dat je met deze uitleg de foto wat anders gaat bekijken. Andere foto's van de reeks volgen zsm.

Grtjs

Johan
              Lol Tottsie,

nope, still same thought Ik zei ook niks over pose of blik, 't zijn de punten die ik aanhaalde die ik niet leuk vind kijken.
              Nuja, blijkbaar ben ik niet de enige die het cheap vindt.

Groetjes
              DjamiLa

Comment

Hoi allemaal,

desalnietemin toch bedankt voor de reacties, gelukkig is fotografie een breed medium met voor ieders wat wils.

En gelukkig ; "coloribus et de gustibus non disputandum est"

BD1614BE

Comment

Working...
                X