Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Djamilla & Bouk: ik vind het super dat ge zo vlot comments geeft, het enige is: is ben niet mee waarover jullie bezig zijn...
Kan iemand verduidelijken? Mercie
Ik vind 'em goed! Krampachtig of niet: ze geeft uitdrukking, en da's waar het om gaat bij zo'n type foto's! Ze is allerminst apatisch onder het geheel.
't enigste wat ik misschien zou opmerken dat het geheel me ietske te geel overkomt. Het wit graag wit
Oorspronkelijk geplaatst door The WindowlickerBekijk bericht
Djamilla & Bouk: ik vind het super dat ge zo vlot comments geeft, het enige is: is ben niet mee waarover jullie bezig zijn...
Kan iemand verduidelijken? Mercie
Wel probleem is dat onze meningen verschillen,
Bouk vindt het leuk dat ze zo kijkt, alsof de tweede borst er plots gaat uitspringen of zoiets
Ikzelf vind het krampachtig door de handen en de tegenstelling: Blote borst, en dan genepen handje vanonder om toch daar alles bedekt te hebben.
't Is inderdaad ingewikkeld, maar daardoor vind ik het nog niet goed
Ik vind 'em goed! Krampachtig of niet: ze geeft uitdrukking, en da's waar het om gaat bij zo'n type foto's! Ze is allerminst apatisch onder het geheel.
't enigste wat ik misschien zou opmerken dat het geheel me ietske te geel overkomt. Het wit graag wit
Geef mij een crop van haar gezicht en ik denk hetzelfde, met haar blik idd niets mis, 't is mijn gevoel bij de combinatie...
Comment