Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Leo 2
Collapse
X
-
-
Re: Leo 2
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtZowaar de andere zeer goed is, is deze nog beter hier wil er nog wel van zien
Weet je, tijdens het bewerken moest ik aan jou denken ik bedoel aan je foto's hé
Ik volg een cursus stromingen en moet een fotograaf bespreken. Ik denk dat ik voor Vanfleteren ga. Evenaren zal niet gaan, maar ik probeer in zijn stijl te werken. Spijtig dat je nog niet zo bekend bent... of ik werkte in jouw stijl
Comment
-
Bij een collodionfoto kan het bijna niet anders, maar bij een digitale opname zie ik graag ook de neus (en mond) scherp.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk berichtOeps en ik dacht dat de andere beter was...
Weet je, tijdens het bewerken moest ik aan jou denken ik bedoel aan je foto's hé
Ik volg een cursus stromingen en moet een fotograaf bespreken. Ik denk dat ik voor Vanfleteren ga. Evenaren zal niet gaan, maar ik probeer in zijn stijl te werken. Spijtig dat je nog niet zo bekend bent... of ik werkte in jouw stijl
Soms lukt er wel eens iets bij toeval
Ja, ik vind ze beide goed, maar deze geeft mij net dat iets meer
Comment
-
Comment