Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
@the living room
Collapse
X
-
-
Re: @the living room
Een hele goeie, denk dat vooral het model er superblij mee is.
Pose, blik, kledij, achtergrond, klopt perfect
En superflaterend voor het model in kwestie!www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk berichtmaar krijg wel een beetje het gevoel dat er vaak in hetzelfde vijvertje gevist wordt wanneer we je postings in zijn geheel bekijken.........www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk berichtzeker en vast een mooi plaatje Lode.
maar krijg wel een beetje het gevoel dat er vaak in hetzelfde vijvertje gevist wordt wanneer we je postings in zijn geheel bekijken.........
nu 'k heb al in de hof gestaan met straatfotografie, zw, macro, dieren en met modellenfoto's, dus zit wel wat variatie in hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk berichtwss wel, je kiest onbewust wel voor dezelfde stijl zeker
nu 'k heb al in de hof gestaan met straatfotografie, zw, macro, dieren en met modellenfoto's, dus zit wel wat variatie in hoor........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtDat geldt hier voor veel fotografen hoor, jouw foto's pik ik er ook zo uit, en andersom is dat wss ook waar
vernieuwend kunnen werken met telkens toegevoegde waarden binnen eenzelfde stijl vind ik een enorme uitdaging......maar o zo moeilijk ....
vandaar dat ik een foto mss iets anders ervaar als ik het vorige werk in gedachte heb....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk berichtowkay dan heb ik niets gezegd...........was gewoon een gevoel dat ik had bij het bekijken van je voorbije postings .......soms probeer ik eens het bos te zien tss de bomen.....maar blijkbaar is het bos groter dan eerst gedacht........
Mss in vraag stellen of hij uit een bepaalde reeks op een of andere manier
dezelfde betrachting op zijn laatste reeks uitzet.
Zijn street fotografie en andere staan zowel hier als op 1x tentoongesteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtDat geldt hier voor veel fotografen hoor, jouw foto's pik ik er ook zo uit, en andersom is dat wss ook waar
On topic : hele mooie van Karen, de toning
(heeft ze bij jou haar pols bezeerd ?, want voor mijn shoot zit ze in de gips)
heb je in PS aan haar rechter been wat getrokken (wss niet ?), ik zou haar een tikje op de bil durven verkopen (als je weet wat ik bedoel)Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht....heb je in PS aan haar rechter been wat getrokken...
maar toch een mooie foto.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk berichtNah, dat vind ik dus ook en er zijn fotografen waarvoor dat beslist meer geldt dan voor Lode (toch wel veel diversiteit in zijn beelden).
On topic : hele mooie van Karen, de toning
(heeft ze bij jou haar pols bezeerd ?, want voor mijn shoot zit ze in de gips)
heb je in PS aan haar rechter been wat getrokken (wss niet ?), ik zou haar een tikje op de bil durven verkopen (als je weet wat ik bedoel)
neen, behalve crop en kleurtjes is er eigenlijk niet zoveel geshopt aan de foto
in het gips? neen daar weet ik niks van, nu je zal er wel iets moois van maken
Comment
Comment