Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

@the living room

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• @the living room

Re: @the living room

Model, Toning, ik had het al gezegd en herhaal :

Comment

doet er me aan denken dat ik dringend mijn interieur moet vernieuwen. zalige prent

Comment

Een hele goeie, denk dat vooral het model er superblij mee is.
        Pose, blik, kledij, achtergrond, klopt perfect
        En superflaterend voor het model in kwestie!
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

zeker en vast een mooi plaatje Lode.

maar krijg wel een beetje het gevoel dat er vaak in hetzelfde vijvertje gevist wordt wanneer we je postings in zijn geheel bekijken.........
          facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
            maar krijg wel een beetje het gevoel dat er vaak in hetzelfde vijvertje gevist wordt wanneer we je postings in zijn geheel bekijken.........
            Dat geldt hier voor veel fotografen hoor, jouw foto's pik ik er ook zo uit, en andersom is dat wss ook waar
            www.minnev.be
            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

zeker en vast een mooi plaatje Lode.

wss wel, je kiest onbewust wel voor dezelfde stijl zeker
              nu 'k heb al in de hof gestaan met straatfotografie, zw, macro, dieren en met modellenfoto's, dus zit wel wat variatie in hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                wss wel, je kiest onbewust wel voor dezelfde stijl zeker
                nu 'k heb al in de hof gestaan met straatfotografie, zw, macro, dieren en met modellenfoto's, dus zit wel wat variatie in hoor
                owkay dan heb ik niets gezegd...........was gewoon een gevoel dat ik had bij het bekijken van je voorbije postings .......soms probeer ik eens het bos te zien tss de bomen.....maar blijkbaar is het bos groter dan eerst gedacht ........
                facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                  Dat geldt hier voor veel fotografen hoor, jouw foto's pik ik er ook zo uit, en andersom is dat wss ook waar
                  ....mss een leuke algemene discussie .....maar om het dan eens bij mezelf te houden...mijn foto's kan je er mss zo uit pikken.......maar desondanks vind ik van mezelf dat ik al te vaak varieer op hetzelfde thema hetgeen natuurlijk die herkenbaarheid verhoogt.......binnen eenzelfde stijl telkens voor toegevoegde waarden kunnen zorgen zodat je niet het gevoel hebt dat bij het zien van de 101 foto dat je het eigenlijk al allemaal gezien hebt..daar draait het bij mij zo een beetje om..enfin om maar te zeggen dat ik mijn eigen fotografie heel sterk in vraag stel en van mezelf vind dat ik momenteel ter plaatste wat aan het trappelen ben....
                  vernieuwend kunnen werken met telkens toegevoegde waarden binnen eenzelfde stijl vind ik een enorme uitdaging......maar o zo moeilijk ....

vandaar dat ik een foto mss iets anders ervaar als ik het vorige werk in gedachte heb....
                  facebook

Comment

owkay dan heb ik niets gezegd...........was gewoon een gevoel dat ik had bij het bekijken van je voorbije postings .......soms probeer ik eens het bos te zien tss de bomen.....maar blijkbaar is het bos groter dan eerst gedacht ........
                    Nah, Lode heeft zich hier en op andere forums toch al goed bewezen hoor.
                    Mss in vraag stellen of hij uit een bepaalde reeks op een of andere manier
                    dezelfde betrachting op zijn laatste reeks uitzet.
                    Zijn street fotografie en andere staan zowel hier als op 1x tentoongesteld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                      Nah, dat vind ik dus ook en er zijn fotografen waarvoor dat beslist meer geldt dan voor Lode (toch wel veel diversiteit in zijn beelden).

On topic : hele mooie van Karen, de toning
                      (heeft ze bij jou haar pols bezeerd ? , want voor mijn shoot zit ze in de gips)

heb je in PS aan haar rechter been wat getrokken (wss niet ?), ik zou haar een tikje op de bil durven verkopen (als je weet wat ik bedoel)
                      Groeten Dirk
                      Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                        ....heb je in PS aan haar rechter been wat getrokken...
                        viel mij ook al op.
                        maar toch een mooie foto.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                          Nah, dat vind ik dus ook en er zijn fotografen waarvoor dat beslist meer geldt dan voor Lode (toch wel veel diversiteit in zijn beelden).

On topic : hele mooie van Karen, de toning
                          (heeft ze bij jou haar pols bezeerd ? , want voor mijn shoot zit ze in de gips)

heb je in PS aan haar rechter been wat getrokken (wss niet ?), ik zou haar een tikje op de bil durven verkopen (als je weet wat ik bedoel)
                          Van haar billen ben ik gebleven hoor..
                          neen, behalve crop en kleurtjes is er eigenlijk niet zoveel geshopt aan de foto

in het gips? neen daar weet ik niks van, nu je zal er wel iets moois van maken

Comment

Aangenaam beeld

Comment

nice!
                              Wat een dag, alles in schoonheid
                              Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

Comment

Working...
                              X