Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marieka

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marieka

    Al weer enige tijd geleden dat ik wat geplaatst heb...

    Paar weken terug deze samen met visagiste Monique gemaakt. Marieka is geen model, maar haar beste vriendin. Ik vind dat ze het er goed vanaf gebracht heeft...

    Graag jullie reacties en/of tips voor ons als team... Binnenkort komt er nl. een vervolg shoot waar we extreme visagie gaan uitproberen.

    Model: Marieka:
    Visagiste: Monique Lammers
    Foto: Gé


    Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

  • #2
    Re: Marieka

    Vind het een mooie foto!
    flickr
    Canon 550D - Canon 50 f/1.8 - Canon 15-85 f/3.5-5.6 USM - Metz 48 - YN-460 II - Polaris Flash Meter II

    Comment


    • #3
      Re: Marieka

      Een mooie foto van een mooie jongedame.
      Heb evenwel iets moeite met de houding van de armen & handen.
      Vind de foto algemene ook een iets te gele tint hebben.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #4
        Re: Marieka

        'k Vind het een leuke, maar de roze nagellak is voor mij wel iets dat in mijn ooghoek blijft om aandacht vragen, had hier toch voor iets minder flashy gegaan, eventueel een match met de make-up.

        Comment


        • #5
          Re: Marieka

          De tint over de foto is mijn persoonlijke keuze, ik vind het her wel wat hebben.. ik heb ook de originele, welke ik hier onder zal plaatsen.

          De nagellak had ik zelf ook al gezien en opgemerkt, die had ze echter al op toen ze kwam, volgende keer gewoon de nagellak remover erbij halen. (Want die heb ik) en aan de visagiste vragen om bijpassende nagel aan de make-up toe te passen.

          de originele foto...


          Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

          Comment

          Working...
          X