Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nathalie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nathalie

Ook mijn smaak, iets tussen de twee.
    En anders kies ik toch voor nr 1
    Mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

Comment

......zo een mooi naturel portretje vraag toch niet om een glad gestreken huid in mijn bescheiden opinie

btw
      mijn gedacht is dat die huidbewerkingen vaak te onpas worden toegepast ..vaak tot in het absurde ...precies alsof dit iets is dat inherent aan modelfotografie verbonden is .......hetzelfde merk ik in de landschapsfotografie met al die hdr-toestanden......een ontwikkeling die ik hier vaststel en ons meer en meer verwijdert van de essentie van fotografie ...
      facebook

Comment

Yep jeannot, ik blijf ook bij de eerste hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
          ......zo een mooi naturel portretje vraag toch niet om een glad gestreken huid in mijn bescheiden opinie

btw
          mijn gedacht is dat die huidbewerkingen vaak te onpas worden toegepast ..vaak tot in het absurde ...precies alsof dit iets is dat inherent aan modelfotografie verbonden is .......hetzelfde merk ik in de landschapsfotografie met al die hdr-toestanden......een ontwikkeling die ik hier vaststel en ons meer en meer verwijdert van de essentie van fotografie ...
          Beste Jaak,
          In fotografie is er geen regel van 3.
          Wat HDR betreft, daar heb je voor en tegenstanders van.
          En degene die het kunnen, en degene die het niet kunnen.
          Onlangs zag ik nog een zeer mooie HDR in de beginnershoek.
          Deze mens, die "pas begonnen" is,werd al meteen gelijk gemaakt met de vloer!!
          Dat is pas mensen motiveren om aan fotografie te doen.

Ditzelfde geldt ook voor degene die al dan niet hun foto willen bewerken
          model of wat dan ook.

Dit is geen uithaal naar u , ik bedoel dit algemeen.
          CS is er voor te gebruik.
          Net zoals andere programma's
          En ik heb lang geleden al eens gezegd, op het moment dat je schiet met de camera
          ben je al aan het bewerken.

Anders moeten we allemaal terug de doka induiken.
          En zelfs daar werd er geknoeid met allerhande middelen om foto's op een of andere manier te bewerken

Thanks voor de commentaren

Mvg

Jeannot

Comment

jama ik wil gewoon maar zeggen dat ik de onbewerkte veel mooier vind dan de bewerkte.......en dat bewerkingen best kunnen, soms wordt het er beter mee maar soms ook slechter ....maar in dit forum verkondigen we geen waarheden maar wel persoonlijke opinies en smaken....
            facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
              jama ik wil gewoon maar zeggen dat ik de onbewerkte veel mooier vind dan de bewerkte.......en dat bewerkingen best kunnen, soms wordt het er beter mee maar soms ook slechter ....maar in dit forum verkondigen we geen waarheden maar wel persoonlijke opinies en smaken....
              Ja, ben ik ook volledig mee eens
              Zoals ik reeds zei, het was niet persoonlijk

Comment

Working...
              X