Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kiekeboe!
Collapse
X
-
-
Re: kiekeboe!
Guitig en goed gedaan !. Al een vierkante crop geprobeerd ?
Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtDe beste uit de reeks PhillOorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk berichtyep, ik volg, stukken beter
Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk berichtAl een vierkante crop geprobeerd ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk berichtMaar in een vierkantje valt plots op dat die zitbal nogal groot is in vergelijking met het ventje en nu zitten zijn oogskes schoon op de gulden snede).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtIk zou onkatholiek vierkant door die bal heen snijden (en hopen dat em niet plat loopt).
Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtIk vind de bal zowiezo heel groot uitvallen. Ook de felle kleur t.o.v de meer gedesatureerde toning van de jongen trekken de aandacht naar de bal (voor mij dan toch). Ik zou onkatholiek vierkant door die bal heen snijden (en hopen dat em niet plat loopt).
en nu maar hopen dat hij niet leegloopt
Comment
Comment