Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunday

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Sunday

    Super onopgemaakte en eerlijke foto.
    proficiat.
    Gil

    Comment


    • #32
      Re: Sunday

      Verdiende Hof en mijn favoriet deze week. Proficiat.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #33
        Re: Sunday

        prachtig!
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

        Comment


        • #34
          Re: Sunday

          van harte met je mooie


          grt, Frank

          Comment


          • #35
            Re: Sunday

            zeer mooi
            http://pxgarden.tumblr.com/
            Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

            Comment


            • #36
              Re: Sunday

              Persoonlijk zou ik de knie er af croppen, leidt mij teveel af en compositie verandert ook niet veel door een kleine cm eraf te doen.

              Voor de rest, zoals gezegd, strakke plaat!

              Comment


              • #37
                Re: Sunday

                Ik vind het een zeer mooie boudoir foto. Het geheel klopt lekker: licht, beperkte DOF, compositie (met knie!),... Het plaatje is af!
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                Comment


                • #38
                  Re: Sunday

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
                  Persoonlijk zou ik de knie er af croppen, leidt mij teveel af en compositie verandert ook niet veel door een kleine cm eraf te doen.

                  Voor de rest, zoals gezegd, strakke plaat!
                  Beste Djamila, bedankt voor het compliment. Nu, ondanks de uiteenlopende meningen over
                  de aanwezigheid van de knie bent u de eerste die deze zou verwijderen adhv een crop.

                  Ik zou nooit de knie verwijderen (de reden waarom kan u enkele reactie's terug vinden),
                  maar stel dat ik dit toch zou doen dan nooit met een crop, want om eerlijk te zijn
                  kan ik nooit geloven dat een crop (zeker zo'n grote) dit beeld zou kunnen verbeteren (in
                  tegendeel zelfs) en ik geloof al helemaal niet dat de compositie "dezelfde" zou blijven.

                  Indien u toch denkt dat uw stelling klopt, mag u gerust deze afbeelding opslaan, croppen
                  volgens hoe u denkt dat ik het zou moeten doen en deze hier dan in een link posten, maar
                  ik denk dat u tijdens het croppen al zal zien dat u het beeld volledig kapot aan het maken
                  bent. (en ik behoud ten allen tijden de verhoudingen van mijn beelden tijdens het croppen,
                  dus als je het toch zou doen moet je ook daar rekening mee houden.)

                  Comment


                  • #39
                    Re: Sunday

                    Oorspronkelijk geplaatst door Fernandez Bekijk bericht
                    Beste Djamila,
                    ik denk dat u tijdens het croppen al zal zien dat u het beeld volledig kapot aan het maken
                    bent. (en ik behoud ten allen tijden de verhoudingen van mijn beelden tijdens het croppen,
                    dus als je het toch zou doen moet je ook daar rekening mee houden.)
                    Ahaa, dan zal het niet lukken, ik wil enkel onderaan af. Ik trek me niks aan van verhoudingen.
                    En heb het al uitgeprobeerd eigenlijk Zeker bij situaties waar er veel meningen zijn.

                    Ik heb hier ook niks te bewijzen, enkel een mening te verkondigen. En met die mening kun je doen wat je wil, de crop vind je geen goed idee, dan is dat ook zo

                    Uw foto, niet de mijne, mijn mening, niet de uwe

                    Comment


                    • #40
                      Re: Sunday

                      Compliments met je zeer verdiende HoF plaats

                      Comment

                      Working...
                      X