Heel tof idee en goed in beeld gebracht.
Alleen het gezicht vind ik er ver over en klopt niet met de handen waar je dezelfde bewerking niet hebt toegepast.
Groetjes
Peter
Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500
Oorspronkelijk geplaatst door SweetAsPepperBekijk bericht
Heel tof idee en goed in beeld gebracht.
Alleen het gezicht vind ik er ver over en klopt niet met de handen waar je dezelfde bewerking niet hebt toegepast.
Groetjes
Peter
idem hier ; het gezicht lijkt meer op een mannequin pop ; enkel de handen verraden dat het hier om een "levend" model gaat .
Hoppa, hier gaan we weer voor de eeuwige discussie...
Ja het is geshopt, maar wel door een vakman
In dit soort plaatjes voor mij helemaal op zijn plaats. Heerlijke fashionbeeld
Ik zou de kritiek dus durven omdraaien : haar linkerhand verder bewerken en wat rood uithalen....
Ja het is geshopt, maar wel door een vakman
[/SIZE]
Maakt dat dan uit? Van mij part was het door Jan Piet gedaan, dan vond ik het ook niet mooi
Het is zeker goed gedaan, maar IK vind het niet mooi, hoe goed het ook gedaan is.
Minne, deze kan ik niet goed volgen zenne
" Het is zeker goed gedaan, maar IK vind het niet mooi, hoe goed het ook gedaan is"
Het is goed gedaan, de bewerking, er zitten geen fouten in, het is niet slordig, op de hand na.
Maar ik vind het resultaat niet mooi, de stijl van bewerken en dus het resultaat.
Technisch is die techniek zeker en vast perfect uitgevoerd, maar tis mijn ding nie
Da bedoelde ik
Comment