Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi met die beperkte dof.
Misschien proberen van subtiel de blauwe stof op haar schouder iets waziger te maken zodat enkel haar ogen het enige zijn die echt scherp zijn ?
Mooi met die beperkte dof.
Misschien proberen van subtiel de blauwe stof op haar schouder iets waziger te maken zodat enkel haar ogen het enige zijn die echt scherp zijn ?
Oei, dat had ik al gedaan. Niet genoeg dus. Ik heb het truitje nog wat waziger gemaakt. Het is inderdaad nog beter.
Oei, voor mij komt de foto onnatuurlijk over door het gebruik van de 'blur': er zit geen logische lijn in wat vervaagd is.
Belichting op kaken en neus is ook te fel.
.... maar dit is alleen maar mijn mening.
Groetjes
Peter
Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500
Comment