nog eentje bewerkt van 'n shoot van een tijdje terug
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zoi
Collapse
X
-
-
Re: zoi
Gezicht en borsten komen voor mij echt niet mooi over.
Gezicht is wat verkrampt horror achtig
zw/w en houding van de voetjeswww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtGezicht en borsten komen voor mij echt niet mooi over.
zw/w en houding van de voetjes
Comment
-
Volg reactie van Minne.
Gezien je kiest voor een zachte belichting met zachte grijstinten en weinig harde contrasten, stoort de zwarte slip. Misschien niet op te lossen op dat moment maar een witte of lichte tint was waarschijnlijk meer in lijn geweest met de rest van het plaatje.
PeterSony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtGezicht en borsten komen voor mij echt niet mooi over.
zw/w en houding van de voetjes
Comment
-
-
Ik volg niet, pose is hier zeer goed in verhouding hoe het model en bed een mooi geheel vormen.
Dat je dan deze verhoudingen krijgt met de borststreek lijkt mij vrij normaal
Ook het zwarte slipje maakt het hier net een goede B&W
anders zou er net te weinig contrast inzitten
Zeer mooie plaat Lode
Comment
-
Het wordt gewoon tijd dat je ze nog eens terug vraagt Lode
Je hebt prachtige dingen uit die shoot gepost, absoluut.
Deze voor mij ook iets minder door het hoofd (krijgt ook wat minder licht).
Gewoon terug vragen en het wordt weer smullen...Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk berichtbedankt voor de reacties
Wat het gezicht betreft kan ik volgen, idd wat "verkrampt"
wat er mis is met de borsten zie ik niet, ben ook geen vrouw natuurlijk
slip stoort mij helemaal niet.
Haar ribbenkast steekt uit en daardoor lijkt het dat haar borst nogal lang is ook met name door de schaduw die onder de borst loopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk berichtHaar ribbenkast steekt uit en daardoor lijkt het dat haar borst nogal lang is ook met name door de schaduw die onder de borst loopt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk berichtJa dat ben ik ook als ik dat zeggen mag betekend niet dat elke pose dan genomen kan/moet worden.. Moet je daar op aanpassen denk ik dan zomaar
Had ze gezeten tegen de rand avn het bed, had haar gezicht wta meer licht gekregen, en kwamen haar borsten flatterender in beeld. Zien wat werkt en niet voor je model is een kunst op zich denk ik soms...www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht.........
Je hebt prachtige dingen uit die shoot gepost, absoluut.
......
Gewoon terug vragen en het wordt weer smullen...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment