Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autumn in Spring

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Autumn in Spring




    Groeten,
    Jolien
    Last edited by Jolleke; 17 maart 2012, 14:39. Reden: Foutje in de titel
    Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

  • #2
    Re: Autumn in Spring

    Vond je andere beter! Vind hem er ff te wazig op de voorgrond. En het linkeroog te geknepen. De kleuren en sfeer bevalt me wel

    Comment


    • #3
      Re: Autumn in Spring

      Vind het mooi, maar het is eerder lente die in de herfst ligt

      het mocht mij iets dromeriger door misschien niet in de lens te kijken ...
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Autumn in Spring

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Vind het mooi, maar het is eerder lente die in de herfst ligt

        het mocht mij iets dromeriger door misschien niet in de lens te kijken ...
        Nee toch? Het is nu toch geen herfst meer? Het was mooi lenteweer, maar toch liggen er nog de typische herfstbladeren.. dat is wat ik bedoelde.

        Bedankt voor de tip! Misschien was het inderdaad beter als ze niet recht in de lens keek...

        Groetjes,
        Jolien
        Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

        Comment


        • #5
          Re: Autumn in Spring

          Ik had haar ook laten wegkijken waardoor de dromerige sfeer zou versterkt worden alsof ze in haar eigen wereldje zit.
          Probeer ook eens om link en onderaan nog een flink stuk weg te croppen, dan krijg je naar mijn gevoel een sterkere compositie.

          Peter
          Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

          Comment


          • #6
            Re: Autumn in Spring

            Zo ziet het eruit na het croppen zoals jij voorstelde, SweetAsPepper.



            En met het wegkijken ben ik echt akkoord, hoor. Het had de foto inderdaad veel zachter en tegelijkertijd sterker gemaakt...

            Groeten,
            Jolien
            Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

            Comment

            Working...
            X