Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oei, Ai, schaduw...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oei, Ai, schaduw...

    Iets of niets ?

    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

  • #2
    Re: Oei, Ai, schaduw...

    Jammer dat vooral op het gezicht het licht (en de schaduw) het niet goed doet.
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: Oei, Ai, schaduw...

      Ik vind die schaduw net leuk eraan

      Comment


      • #4
        Re: Oei, Ai, schaduw...

        een leuke pic maar ik vind ook dat de schaduw op haar linkeroog iets te veel stoort (aandacht trekt) maar de toning vind ik super !

        Comment


        • #5
          Re: Oei, Ai, schaduw...

          Like the shadow, love the toning
          www.minnev.be
          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

          Comment


          • #6
            Re: Oei, Ai, schaduw...

            Harde schaduw geeft net diepte aan de foto. Voor mij is ie goed

            Peter
            Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

            Comment


            • #7
              Re: Oei, Ai, schaduw...

              Ik vind het geweldig!
              Job well done!
              Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

              Comment


              • #8
                Re: Oei, Ai, schaduw...

                mooi shot van een zo te zien professioneel model.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Oei, Ai, schaduw...

                  He's back
                  Vind de schaduw in het gezicht niet echt storen, er gaat iets dreigend van uit
                  De andere schaduw klopt precies iets niet mee: die wordt lichter rond het jasje, kleine vergetelheid in ps?
                  Groet, Philippe

                  Meer en andere belekens op Facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Oei, Ai, schaduw...

                    Vind 'm goed. Mooie balans in het schaduw/lichtspel.
                    Mooie loop-/wandelfoto in de studio.
                    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: Oei, Ai, schaduw...

                      Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk bericht
                      De andere schaduw klopt precies iets niet mee: die wordt lichter rond het jasje, kleine vergetelheid in ps?
                      Nee hoor, wat je ziet zijn de contouren van de schaduw en die zitten toevallig kort bij het jasje... kan je dicht shoppen, heb ik dus niet gedaan... ben ik ook niet van plan...

                      Commentaren overigens allemaal geapprecieerd (kan mij ook wel inbeelden dat sommigen dit niks vinden )
                      Groeten Dirk
                      Website : http://www.gakrid.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Oei, Ai, schaduw...

                        Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                        Nee hoor, wat je ziet zijn de contouren van de schaduw en die zitten toevallig kort bij het jasje... kan je dicht shoppen, heb ik dus niet gedaan... ben ik ook niet van plan...
                        Ah op die manier. Zou het inderdaad al raar gevonden hebben dat je dit over't hoofde ziet.
                        Da's het nadeel van digitaal hè, je denk bij alles: echt of photoshop
                        Groet, Philippe

                        Meer en andere belekens op Facebook

                        Comment


                        • #13
                          Re: Oei, Ai, schaduw...

                          Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                          Nee hoor, wat je ziet zijn de contouren van de schaduw en die zitten toevallig kort bij het jasje... kan je dicht shoppen, heb ik dus niet gedaan... ben ik ook niet van plan...

                          Commentaren overigens allemaal geapprecieerd (kan mij ook wel inbeelden dat sommigen dit niks vinden )
                          Dirk, kan me moeilijk inbeelden dat mensen dit "niks" zouden vinden.
                          Zou het graag velen willen zien doen en maken.

                          Het is absoluut geen sinecure om dergelijke foto te maken met hard licht.
                          Velen zullen zich daar niet eens aan wagen, of zich serieus verbranden.

                          Ik ken jou en je beelden, dus ik vind dat ik tov jou iets kritischer mag zijn.
                          Persoonlijk had ik liever gezien dat je het model met het gezicht enkele cm meer naar de lichtbron had gestuurd. Op die manier had de rembrandt iets beter uitgekomen en had je ook het iets of wat dode oog kunnen vermijden. Schaduw op zich stoort niet en is mooi. (nu ja, ik hou van hard licht en schaduwspel).
                          Zoals gezegd, het is wat kritischer, want het gaat dikwijls om millimeterwerk qua aansturing bij zo een lichtbronnen.

                          Conclusie : Good job Dirk & ik hou er wel van

                          Grz. Peter
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Oei, Ai, schaduw...

                            vind het wel knap gedaan,zowel van fotograaf als model
                            __________________________________________________ _
                            Sony A580 en wat glas.

                            Comment

                            Working...
                            X