Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Morgane

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Morgane

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
    en dan hier het origineel

http://i39.tinypic.com/3178w89.jpg
    Das nie dezelfde foto Stande van het hoofd is anders en de nagels zijn hier nie zichtbaar
    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
      Das nie dezelfde foto Stande van het hoofd is anders en de nagels zijn hier nie zichtbaar
      Kan zijn, heb eentje uit de reeks genomen
      maar komt toch op hetzelfde neer niet??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
        Voila

Comment

Het bewijs is dus bij deze geleverd:
          Je kan zoveel photoshoppen aan een slechte foto als je wilt, het zal nooit een goede foto worden!!
          D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
            Je kan zoveel photoshoppen aan een slechte foto als je wilt, het zal nooit een goede foto worden!!
            Juist !!!!

Comment

goh, vroeger schoten ze ne mens hier af voor wa blink blink op de neus. Nu hebben ze een ander varkentje gevonden.

Volgens mij is er best nog veel huidstructuur te vinden als je deze foto in grote resolutie bekijkt.
              En menige dame zou maar al te blij zijn met dit resultaat......om maar te zwijgen van menig fotograaf !
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                goh, vroeger schoten ze ne mens hier af voor wa blink blink op de neus. Nu hebben ze een ander varkentje gevonden.

Volgens mij is er best nog veel huidstructuur te vinden als je deze foto in grote resolutie bekijkt.
                En menige dame zou maar al te blij zijn met dit resultaat......om maar te zwijgen van menig fotograaf !
                Ja, en ons "moemoe" van vlees en bloed was tevreden, en dat is waar het eigenlijk om draait hé
                bij deze nog maar eens een bijlage van een crop van de bewerkte etc
                nu ga ik stoppen zenne

Comment

Wat is hier toch aan de hand.... gewoon doorgaan Jeannot met uw richting! En anders fotografeer je gewoon voortaan de achterkant!!!
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

Comment

dream on !
                    van een oorspronkelijk slechte foto kan je in cs wel nog een goede maken, ik heb al van rotfoto's knappe dingen gemaakt, alleen moet je er dan wel de kennis voor hebben natuurlijk....

de foto die gno hier neerpoot is het bewijs dat het wel kan, alleen is het een beetje over de top geef ik toe maar als je de originele bekijkt die in weze idd mislukt is , vind ik het eindresultaat een hele prestatie, ...
                    het gezicht een beetje minder en de arm een beetje meer....en het is een prima plaat waar niks op af te keuren valt!

van een minder goede foto kan je dus wel een goede maken!
                    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                      dream on !
                      van een oorspronkelijk slechte foto kan je in cs wel nog een goede maken, ik heb al van rotfoto's knappe dingen gemaakt, alleen moet je er dan wel de kennis voor hebben natuurlijk....

de foto die gno hier neerpoot is het bewijs dat het wel kan, alleen is het een beetje over de top geef ik toe maar als je de originele bekijkt die in weze idd mislukt is , vind ik het eindresultaat een hele prestatie, ...
                      het gezicht een beetje minder en de arm een beetje meer....en het is een prima plaat waar niks op af te keuren valt!

van een minder goede foto kan je dus wel een goede maken!
                      Dan ben je blijkbaar minder kritisch dan ik , want ik vind het eindresultaat toch echt geen goede foto (sorry gno)

Maar ja.. in the eye of the beholder

Comment

nee deze foto is niet echt goed, gewoon er een beetje over , das al...een beetje minder op het gezicht en de rest van de zichtbare huid even aanpakken en dit is wel een goeike!
                        maar van een minder sterke foto kan je in cs wel een goede sterke plaat maken, geloof me!

enne...ik ben wel kritisch hoor

Comment

nee deze foto is niet echt goed, gewoon er een beetje over , das al...een beetje minder op het gezicht en de rest van de zichtbare huid even aanpakken en dit is wel een goeike!
                          maar van een minder sterke foto kan je in cs wel een goede sterke plaat maken, geloof me!

enne...ik ben wel kritisch hoor
                          Dus een slechte fotograaf kan het altijd nog redden met photoshop. Dan ben je in mijn ogen geen fotograaf! (niet jij, maar in het algemeen)

maar ja , das weer een heel andere discussie, die al vaker gevoerd is.

Comment

Dus een slechte fotograaf kan het altijd nog redden met photoshop. Dan ben je in mijn ogen geen fotograaf! (niet jij, maar in het algemeen)

maar ja , das weer een heel andere discussie, die al vaker gevoerd is.
                            nee das ook weer niet waar, maar een toevallige mindere plaat hoeft niet per definitie naar de prullebak en kan je dikwijls nog best redden met fotoshop, dat bedoel ik

sorry gno voor je topic hier te vervuilen.....maar hier wilde ik toch even mijn zegje doen en tussenkomen

Comment

nee das ook weer niet waar, maar een toevallige mindere plaat hoeft niet per definitie naar de prullebak en kan je dikwijls nog best redden met fotoshop, dat bedoel ik

sorry gno voor je topic hier te vervuilen.....maar hier wilde ik toch even mijn zegje doen en tussenkomen
                              Ah JVS,
                              Dat is ook de bedoeling van dit forum onderdeel
                              Ongezouten uw mening geven .
                              Ale dat geldt voor iedereen natuurlijk.

Ik zie het nu pas terug
                              Was te lekker weer om binnen te zitten.
                              Iedereen bedankt voor de comments
                              Tot de volgende

Comment

Straf he GNO hoe mensen kunnen verblind zijn door een bepaald gegeven aangegeven door de 5 poster. De aandacht is zo op de bewerking gericht dat niemand niet ziet dat de foto niet scherp is en dat er haartjes tezien zijn op haar arm, waar hier gewoonlijk een foto met de grond voor gelijk gemaakt wordt.
                                Dit soort van bewerking is mijn ding niet en zal het nooit worden maar dat is persoonlijke smaak en heeft met de bewerking op zich niets te maken.
                                Pose en compo
                                Robby BB
                                Minder tijd achter de computer
                                Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                                X