Vind ik geen goeie van jou Jeannot, sorry
Compo kijkt niet lekker, maar vooral die bewerking...
Ik ken de techniek ondertussen al een tijdje, maar hij doet het nooit voor me, en hier stoort het toch wel heel erg vind ik.
Geef mij maar terug uw vorige foto's
Vind ik geen goeie van jou Jeannot, sorry
Compo kijkt niet lekker, maar vooral die bewerking...
Ik ken de techniek ondertussen al een tijdje, maar hij doet het nooit voor me, en hier stoort het toch wel heel erg vind ik.
Geef mij maar terug uw vorige foto's
Ja dat mag he minne, je moet daar geen sorry voor zeggen hé
had bij de traingle al iets willen vragen over de huidbewerking, maar daar had ik nog het idee dat je een beetje een maf effect wilde bereiken. Bij deze foto lijkt me dat niet het geval, maar ik vind je huidbewerking niet zo mooi. Het behoud van structuur mag ik wel, maar het is op een vreemde manier...
had bij de traingle al iets willen vragen over de huidbewerking, maar daar had ik nog het idee dat je een beetje een maf effect wilde bereiken. Bij deze foto lijkt me dat niet het geval, maar ik vind je huidbewerking niet zo mooi. Het behoud van structuur mag ik wel, maar het is op een vreemde manier...
Klopt,denk eraan om hem opnieuw te doen
Persoonlijk hou ik ook van de structuur in de huid
Ben ook niet zo zot van dat portraiture gedoe.
Is ook een beetje de easy way.
En vreemd genoeg waren op sommige van mijn
Andere foto's dat wel?
Maar hier leren we enkel uit hè
Klopt,denk eraan om hem opnieuw te doen
Persoonlijk hou ik ook van de structuur in de huid
Ben ook niet zo zot van dat portraiture gedoe.
Is ook een beetje de easy way.
En vreemd genoeg waren op sommige van mijn
Andere foto's dat wel?
Maar hier leren we enkel uit hè
Zeker, uiteindelijk leidt dat tot een methodiek die je zelf hetprettigste vindt. Ik zelf doe het nog steeds op de moeilijke (langzame) mannier nl een combinatie van surfaceblur verschillende dekking en heel nauwkeurig terugpoetsen.
Comment