Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Vanwege het overweldigend aantal reacties een update geplaatst. Misschien komt deze beter over (de eerste was wel een beetje overdone.... maar ik pruts ook maar een beetje aan)
groets, Henk
Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.
Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.
Aangezien dat bericht van 2 jaar geleden is moet dat dan niet in de Forum regelement aangepast worden?
Mensen van na 2010 ik bijvoorbeeld dus, gaat niet het hele forum doorspitten en kijkt de regels na in het regelement wat hier geld en dus boven aan het forum onderdeel staat.
En gaat daarvan uit.
Edit: Henk je mag nog wel ff leren hoe je je antwoorden geeft want een volwassen iemand reageert normaal gesproken op een hele andere manier.. Vind dat erg jammer
Ok ... Lang leve de update.. (tov de eerste versie toch)
Op aanraden van MrsNukke heb ik toch een tussenversie gemaakt, die ik hier vanwege de reglementen niet meer mag plaatsen. Die is onder dezelfde titel wel te zien op photodrome.nl
Senks enniewee!
Comment