Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Honey i'm home !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Honey i'm home !

een poging voor een boudoir achtige foto of

Re: Honey i'm home !

veels te veel glad getrokken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
      Inderdaad, dit is té glad. Kleuren ook niet fijn.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

kleuren niet fijn ? doh ... wa wil da zeggen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          Inderdaad, dit is té glad. Kleuren ook niet fijn.
          Ik denk dat Henk hier mee bedoeld dat de overgang van het gelaat naar de rest van het model niet in overeenstemming zijn

Comment

ik vind da raar dat ge deze te glad vind. die foto van what a nerd hoor ik u toch niks zeggen over te glad getrokken? en das naar mijn inziens ne vrij gladde foto.

Comment

ik vind de foto van nerd niet glad getrokken daar zijn gezichtplooitjes en porieen nog te zien.

hier is geen rimpeltje meer te zien wat dan ook en dan niet in het hele gezicht alleen maar overal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
                een poging voor een boudoir achtige foto of
                geel/groene geblurde plaat met een oranje gezicht en witte arm.
                De foto zelf is niet echt iets mis mee, nabewerking zou ik zeggen: opnieuw.
                Das makkelijker natuurlijk dan wanneer de foto slecht is en de nabewerking goed
                www.minnev.be
                Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

kan zo in een magazine voor Madame Tussauds, sorry maar tis er over.

even bewerking opnieuw doen, foto ziet er anders wel goed uit.

Comment

ik vind de foto van nerd niet glad getrokken daar zijn gezichtplooitjes en porieen nog te zien.

hier is geen rimpeltje meer te zien wat dan ook en dan niet in het hele gezicht alleen maar overal.
                    k'heb eigenlijk alleen maar haar gezicht bewerkt en dan een gaussiaans vervagen toegepast dan modus bedekken waardoor er een softe gloed onstaat . ze is maar 17 en die zijn nog vrij glad van hun eigen.

Comment

Met Hue & Saturation kan je het nog een beetje recht zetten Nim
                      - 55 Saturation + 1 Saturation

Hier een Vb
                      Indien deze moet verwijderd worden geef je maar een seintje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        Met Hue & Saturation kan je het nog een beetje recht zetten Nim
                        - 55 Saturation + 1 Saturation

Hier een Vb
                        Indien deze moet verwijderd worden geef je maar een seintje

http://i42.tinypic.com/23vetue.jpg
                        bedankt GNo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
                          k'heb eigenlijk alleen maar haar gezicht bewerkt en dan een gaussiaans vervagen toegepast dan modus bedekken waardoor er een softe gloed onstaat . ze is maar 17 en die zijn nog vrij glad van hun eigen.
                          Een zachte/gladde huid zou ik toch nooit via gaussiaans vervagen toepassen en zeker al niet via de modus bedekken (da's eerder om een dodge & burn effect te bekomen.)

Kga 't akkoord met de eerdere opmerkingen.

Ik ben er zeker van dat je hier van een mooie basisfoto vertrokken bent, ik zou even de nabewerking opnieuw bekijken.

Kwestie van huidtintverschillen: laagje hue/sat - colorize - dekking softlight - correcte kleur kiezen - geïnverteerde laagmasker - inschilderen via laagmasker met zachte brush op de huid. Eventueel nog saturation & lightness aanpassen.
                          www.brunodyserinck.be
                          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                            Een zachte/gladde huid zou ik toch nooit via gaussiaans vervagen toepassen en zeker al niet via de modus bedekken (da's eerder om een dodge & burn effect te bekomen.)

Kga 't akkoord met de eerdere opmerkingen.

Ik ben er zeker van dat je hier van een mooie basisfoto vertrokken bent, ik zou even de nabewerking opnieuw bekijken.

Kwestie van huidtintverschillen: laagje hue/sat - colorize - dekking softlight - correcte kleur kiezen - geïnverteerde laagmasker - inschilderen via laagmasker met zachte brush op de huid. Eventueel nog saturation & lightness aanpassen.
                            bedankt voor den uitleg vinnie maar k'ben ni zo sterk in photoshoppen de helft da ge hebt gezegd is chinees voor mij maar als ge is les in photoshop wil geven kom ik wel eens af.

Comment

Voor mij ook chinees
                              Maar blijf van diene blur af, geen enkele huid in het echte leven is geblurd, veel te duidelijk dat het photoshop is dan
                              www.minnev.be
                              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Working...
                              X