een poging voor een boudoir achtige foto of
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Honey i'm home !
Collapse
X
-
-
Re: Honey i'm home !
Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk berichtveels te veel glad getrokkenKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtInderdaad, dit is té glad. Kleuren ook niet fijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk berichtveels te veel glad getrokken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk berichteen poging voor een boudoir achtige foto of
De foto zelf is niet echt iets mis mee, nabewerking zou ik zeggen: opnieuw.
Das makkelijker natuurlijk dan wanneer de foto slecht is en de nabewerking goedwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
kan zo in een magazine voor Madame Tussauds, sorry maar tis er over.
even bewerking opnieuw doen, foto ziet er anders wel goed uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk berichtik vind de foto van nerd niet glad getrokken daar zijn gezichtplooitjes en porieen nog te zien.
hier is geen rimpeltje meer te zien wat dan ook en dan niet in het hele gezicht alleen maar overal.
Comment
-
Met Hue & Saturation kan je het nog een beetje recht zetten Nim
- 55 Saturation + 1 Saturation
Hier een Vb
Indien deze moet verwijderd worden geef je maar een seintje
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtMet Hue & Saturation kan je het nog een beetje recht zetten Nim
- 55 Saturation + 1 Saturation
Hier een Vb
Indien deze moet verwijderd worden geef je maar een seintje
http://i42.tinypic.com/23vetue.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk berichtk'heb eigenlijk alleen maar haar gezicht bewerkt en dan een gaussiaans vervagen toegepast dan modus bedekken waardoor er een softe gloed onstaat . ze is maar 17 en die zijn nog vrij glad van hun eigen.
Kga 't akkoord met de eerdere opmerkingen.
Ik ben er zeker van dat je hier van een mooie basisfoto vertrokken bent, ik zou even de nabewerking opnieuw bekijken.
Kwestie van huidtintverschillen: laagje hue/sat - colorize - dekking softlight - correcte kleur kiezen - geïnverteerde laagmasker - inschilderen via laagmasker met zachte brush op de huid. Eventueel nog saturation & lightness aanpassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtEen zachte/gladde huid zou ik toch nooit via gaussiaans vervagen toepassen en zeker al niet via de modus bedekken (da's eerder om een dodge & burn effect te bekomen.)
Kga 't akkoord met de eerdere opmerkingen.
Ik ben er zeker van dat je hier van een mooie basisfoto vertrokken bent, ik zou even de nabewerking opnieuw bekijken.
Kwestie van huidtintverschillen: laagje hue/sat - colorize - dekking softlight - correcte kleur kiezen - geïnverteerde laagmasker - inschilderen via laagmasker met zachte brush op de huid. Eventueel nog saturation & lightness aanpassen.
Comment
-
Voor mij ook chinees
Maar blijf van diene blur af, geen enkele huid in het echte leven is geblurd, veel te duidelijk dat het photoshop is danwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
Comment