Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Curves & shades

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Curves & shades

Nog eens wat aan het experimenteren geweest met lichten en zwarte doeken en zo.

Groetjes,

Peter
    Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Re: Curves & shades

Ik vind hem een beetje ongelukkig gekadreerd.
    De rechterarm die zo verdwijnt spreekt me ook niet aan.

On the positive side
    er zit wel wat sfeer en mysterie in dit beeld
    Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Sorry vind het niks....
      Het zijn geen Curves & Shades
      het is een bloot gat, ne geamputeerde arm en afgesneden voetjes
      dat is wat ik zie op het beeld.

De kadrage is te ruim en het licht is te groot van omvang
      volgende maal is proberen met een raster in de reflector en het licht dichter
      en zelf ook dichter bij het model.

Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
        Sorry vind het niks....
        Het zijn geen Curves & Shades
        het is een bloot gat, ne geamputeerde arm en afgesneden voetjes
        dat is wat ik zie op het beeld.

De kadrage is te ruim en het licht is te groot van omvang
        volgende maal is proberen met een raster in de reflector en het licht dichter
        en zelf ook dichter bij het model.

Jeff C.
        Jeff, thanks voor je ongezouten mening. Het houdt een mens scherp en ook al ben ik het niet met al je punten eens, het licht dat wegvalt op haar rechter onderarm is inderdaad niet ideaal maar het is het gevolg van een aantal keuzes qua belichting.

MVG

Peter
        Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Comment

het licht dat wegvalt op haar rechter onderarm is inderdaad niet ideaal maar het is het gevolg van een aantal keuzes qua belichting.
          De licht opstelling in de studio hangt wel degelijk af van een aantal keuzes, daar ben ik het met je eens

Maar of die keuzes hier nu goed waren heb ik wel echt twijfels over

Ook de pose van het model, en de uitsnede kan me niet echt bekoren...

Ik zou het zeker nog eens overdoen,...je tijd ook nemen om met je licht te spelen,

op een uurtje tijd kan je zeker een vijftal verschillende opstellingen testen !

En dan zelf ook niet te snel blij zijn met het resultaat,...een naakte vrouw alleen is nog

niet de absolute garantie van een goed beeld !

Grtz, D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            ...een naakte vrouw alleen is nog niet de absolute garantie van een goed beeld !

Grtz, D.
            Ben ik het absoluut met je eens en daarom ben ik eigenlijk wel selectief in wat ik post. Je zal van mij geen gratuit naakt zien. Maar blijkbaar verschilt mijn referentiekader over wat mooi is van dat van anderen en daar heb ik geen probleem mee. Ik was verrast door de 'negatieve' reacties, maar ik tracht eruit te leren.

Mvg

Peter

Comment

Working...
            X